جامع نیوز:پس از انتشار شایعات فراوان، سرانجام نخستین تصاویر از گوشی هوشمند جدید ال‌جی مجهز به نمایشگر هوشمند که قرار است به زودی وارد بازار شود منتشر شد. به گزارش جامع نیوز، این گوشی هوشمند LG G Flex نام دارد و این طور که منابع آگاه اعلام کرده‌اند، ماه آینده به صورت رسمی توسط این […]

جامع نیوز:پس از انتشار شایعات فراوان، سرانجام نخستین تصاویر از گوشی هوشمند جدید ال‌جی مجهز به نمایشگر هوشمند که قرار است به زودی وارد بازار شود منتشر شد.

به گزارش جامع نیوز، این گوشی هوشمند LG G Flex نام دارد و این طور که منابع آگاه اعلام کرده‌اند، ماه آینده به صورت رسمی توسط این شرکت کره‌ای معرفی می‌شود.تصاویر منتشر شده از این محصول نشان می‌دهد که گوشی هوشمند منحنی ال‌جی با گوشی منحنی که سامسونگ به تازگی با نام Galaxy Round عرضه شد.

انحنای نمایشگر این محصول جدید از قسمت بالای نمایشگر آغاز می‌شود و تا قسمت پایین ادامه میابد. این در حالی است که شرکت سامسونگ انحنای نمایشگر گوشی جدید خود را از قسمت راست به چپ ایجاد کرده بود.هنوز هیچ خبری در مورد مشخصات این گوشی هوشمند منتشر نشده است. اما این طور که منابع آگاه می‌گویند این محصول نمایشگر لمسی ۶ اینچی دارد.هفته گذشته شرکت LG Chem که یکی از زیرمجموعه‌های شرکت اصلی ال‌جی محسوب می‌شود باتری‌های منحنی‌شکل خود مخصوص گوشی‌های هوشمند را ارایه کرد که احتمال می‌رود در این گوشی جدید مورد استفاده قرار گرفته است.