صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی HD با تناسب ۴:۳ و تراشه Snapdragon 800 جامع نیوز: LG رسما از محصول جدید خود با نام Vu 3 که جدیدترین محصول در خانواده گوشی های هوشمند Vu محسوب می‌شود ، پرده برداشت. این گوشی به صفحه نمایش ۵٫۲ اینچیIPS با تناسب ۴:۳ و با امکان پشتیبانی از رزولوشن ۱۲۸۰×۹۶۰ […]

صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی HD با تناسب ۴:۳ و تراشه Snapdragon 800
جامع نیوز:
LG رسما از محصول جدید خود با نام Vu 3 که جدیدترین محصول در خانواده گوشی های هوشمند Vu محسوب می‌شود ، پرده برداشت. این گوشی به صفحه نمایش ۵٫۲ اینچیIPS با تناسب ۴:۳ و با امکان پشتیبانی از رزولوشن ۱۲۸۰×۹۶۰ پیکسل مجهز شده و وظیفه تأمین نیروی پردازشی هم در آن به تراشه قدرتمند Snapdragon 800 سپرده شده است. دوربین ۱۳ مگاپیکسلی گوشی در کنار فلش LED و دوربین ثانویه ۲٫۱ مگاپیکسلی به شما در ثبت لحظات به یاد ماندنی و برقراری تماس های ویدیویی کمک خواهند کرد. Vu 3 از نظر نرم افزاری به نسخه ۴٫۲٫۲ (Jelly Bean) سیستم عامل محبوب اندروید، متکی است. LG تمامی تلاش خود را در ساخت این گوشی به کار گرفته تا با وجود افزایش اندازه ۰٫۲ اینچی صفحه نمایش نسبت به عضو پیشین خانواده، ابعاد گوشی را تا حد ممکن در سطحی مشابه نگاه دارد.

Vu 3 به قلم ویژه ای با نام Rubberdium مجهز است. قابلیت Notebook تا حد زیادی در این گوشی بهبود داده شده است و ابزارهای ترسیم در آن اکنون شامل اکریلیک، زغال و …. هشت حالت دیگر نیز می شود.محصول جدید LG از قابلیت هایGuest Mode (حالت میهمان)، Pop & Plug و Knock Onکه در شاهکار پیشین شرکت،LG G2 معرفی شده بود ، نیز بهره می برد. امکان اخیر به شما اجازه خواهد داد تا با ضربات دوگانه بر روی صفحه ، آن را روشن کرده و به کار با گوشی بپردازید.

گوشی به همراه کیس های Quick View به صورت اختیاری عرضه می شود که با وجود بدنه شفاف، امکان انتخاب از میان هفت تم گرافیکی مختلف را فراهم آورده و به نمایش تاریخ، زمان ، نرخ ارز، پیام ها و یادآورهای دیگر می پردازد. LG Vu 3 از LTE-Advanced که امکان انتقال داده تا سرعت ۱۵۰ مگابیت در هر ثانیه را فراهم می نماید (و همین طور TDMBدر کره) ، پشتیبانی می کند. هنوز هیچ جزئیاتی از میزان حافظه، فضای ذخیره سازی و باتری گوشی منتشر نشده است.

LG Vu 2 از ۲۷ سپتامبر و از طریق سه اپراتور اصلی کره ، SK Telecom (SKT)، Korea Telecom و LG U+در این کشور در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. هنوز اطلاعی از نحوه قیمت گذاری گوشی در دسترس نیست.

مشخصات فنی LG Vu 3

۵٫۲-inch (1280 x 960 pixels) HD + IPS display at 4:3 aspect ratio
۲.۲۶ GHz quad-core Snapdragon 800 (MSM8974) processor with 480 MHz Adreno 330 GPU
Android 4.2.2 Jelly Bean
۱۳MP rear camera with LED Flash 1080p video recording at 30 fps
۲.۱ MP front-facing camera
۲GB RAM
۴G LTE / 3G HSPA+ 42Mbps, WiFi 802.11 a/b/g/n, Bluetooth 4.0 with A2DP, GPS / aGPS