جامع نیوز:بانک سامان در راستای بهینهسازی ابزارهای بانکی بر اساس نیازهای روز مشتریان، خدمات جدیدی را از طریق سامانه پیامک خود ارائه میکند. به گزارش جامع نیوزازاداره روابطعمومی بانک سامان، مشتریان بانک سامان از طریق تلفن همراه خود میتوانند با ارسال پیام کوتاه به شماره ۲۰۰۰۰ در تمام ساعات شبانهروز از خدمات پیامک بانکی سامان […]
جامع نیوز:بانک سامان در راستای بهینهسازی ابزارهای بانکی بر اساس نیازهای روز مشتریان، خدمات جدیدی را از طریق سامانه پیامک خود ارائه میکند.
به گزارش جامع نیوزازاداره روابطعمومی بانک سامان، مشتریان بانک سامان از طریق تلفن همراه خود میتوانند با ارسال پیام کوتاه به شماره ۲۰۰۰۰ در تمام ساعات شبانهروز از خدمات پیامک بانکی سامان بهرهمند شوند.
بر اساس این گزارش، تمام مشتریان بانک سامان از طریق سامانه پیامکی بانک سامان و با ارسال کدهای تعریف شده، میتوانند از موجودی سپرده، گردش حساب، فهرست وامهای دریافتی، فهرست کارتهای بانکی باخبر شوند.
این گزارش حاکی است، در راستای افزایش خدمات سامانه پیامکی بانک، از این پس مشتریان بانک سامان میتوانند کد شبای حسابهای بانکی خود را این سامانه دریافت کنند. همچنین امکان انسداد کارتهای بانکی و لغو عملیات درخواستی قابل انجام است.
گفتنی است، مشتریان بانک سامان میتوانند برای مشاهده سرویسها و دستورات جدید سامانه پیامک بانکی و چگونگی استفاده از آن به وب سایت بانک سامان مراجعه کنند.