جامع نیوز:این برنامۀ جدید الجی به توسعه‌دهندگان اندروید دسترسی راحت به ابزار و پشتیبانی ال‌جی، جدیدترین گوشیهای قرضی و کیتهای برنامه‌نویسی جدید الجی را میدهد. سانفرانسیسکو، ۴ نوامبر ۲۰۱۳- الجی الکترونیکس، سازندۀ گوشیهای هوشمند الجی G2 و Nexus 5، در حال گسترش برنامۀ توسعه‌دهندگان اندروید الجی با برنامۀ جدید قرض دادن گوشی است که به […]

جامع نیوز:این برنامۀ جدید الجی به توسعه‌دهندگان اندروید دسترسی راحت به ابزار و پشتیبانی ال‌جی، جدیدترین گوشیهای قرضی و کیتهای برنامه‌نویسی جدید الجی را میدهد.
سانفرانسیسکو، ۴ نوامبر ۲۰۱۳- الجی الکترونیکس، سازندۀ گوشیهای هوشمند الجی G2 و Nexus 5، در حال گسترش برنامۀ توسعه‌دهندگان اندروید الجی با برنامۀ جدید قرض دادن گوشی است که به طور رسمی از امروز آغاز میشود.
برنامۀ قرض دادن گوشی در همایش اختصاصی توسعه‌دهندگان اندروید الجی، که هفتۀ گذشته در سانفرانسیسکو رخ داد، بررسی شد. در این همایش کیت برنامهنویسی نرمافزاری جدیدی به نام QRemote رسماً معرفی شد.
صدها برنامهنویس که در کارگاه توسعه‌دهندگان اندروید الجی شرکت کردند این فرصت را داشتند تا ابرگوشی الجی G2، که جوایزی را از آن خود کرده است، را تجربه کنند، کیت برنامهنویسی نرمافزاری QRemote را امتحان کنند و اطلاعات بیشتری در مورد برنامۀ کلی توسعه‌دهندگان الجی کسب کنند.
سیسیلیا سان، رئیس روابط برنامهنویسان موبایل در امریکای شمالی، گفت: «وقتی چند برنامهنویس را بعد از همایش پیگیری کردیم از الجی برای انجام صحیح این کار تشکر کردند و ما اکنون میدانیم که چیزی که آنها میخواهد را در اختیارشان قرار دادهایم. با ارائۀ کیت برنامهنویسی نرمافزاری جدید و جدیدترین گوشیهای الجی به انجمن توسعه‌دهندگان اندروید برای امتحان کردن برنامههای کاربردی روی آنها، ما بر تعهد برند خود با شعار “با الجی همه چیز ممکن است” پایبندیم. ما به آنها ابزاری میدهیم که کمک کند برخی از برنامههای کاربردی خود را القا کنند؛ یعنی همان برنامههایی که ما انتظار داریم به زودی در فروشگاه مجازی برنامههای کاربردی الجی ببینیم.»
برنامۀ جدید قرض‌ دادن گوشی الجی برای توسعه‌دهندگان اندروید شامل سه فرایند ساده است: ثبت نام در وبسایت برنامۀ توسعه‌دهندگان گوشی الجی (http://goo.gl/Xa7A3L)، تکمیل یک فرم کوتاه سفارش برای انتخاب گوشی الجی مورد علاقه و بازگرداندن آن بعد از یک دورۀ قرضگیری ۳۰ روزه. برنامۀ قرض دادن گوشیهای الجی برای اعضای انجمن توسعه‌دهندگان اندروید هزینهای ندارد؛ به استثنای هزینۀ برگشت دادن گوشی که بر عهده برنامه‌نویس است.
کیت برنامهنویسی نرمافزاری جدید QRemote با حمایت از ابرگوشی پرچمدار و جدید الجی G2 و دیگر گوشیهای اندروید، حاوی کتابخانه، مستندسازی و کدهای نمونهای است که برنامهنویسان را بر آن میدارد تا برنامههای کاربردی QuickRemote را ایجاد کنند و با آنها بتوانند چندین دستگاه الکترونیک مانند تلویزیون، ستتاپ باکسهای کابلی، سیستمهای صوتی و حتی دستگاههای تهویه مطبوع را کنترل کنند. این کیت برنامهنویسی نرمافزاری برنامههای کاربردی باز را، که برای تولید برنامههای کاربردی حسگرمحور و کنترل از راه دور اینفرارد مورد نیاز است، در اختیار برنامهنویسان قرار میدهد.
برنامه‌نویسان میتوانند برنامههای کاربردی کنترل از راه دور و اینفرارد شخصیسازی شده‌ای برای گروههای خاصی از مردم مانند کودکان و نوجوانان تولید کنند و همچنین یک کلید ماکرو به آن اضافه کنند تا تلویزیون و ستتاپ باکس کابلی، هر دو با هم، تنها با یک کلیک روشن شود.
الجی G2، که از طریق همۀ اپراتورهای بزرگ امریکا در دسترس است، آمیزۀ کاملی از طراحی شگفتانگیز، امکانات هوشمند و نرمافزار قدرتمند است که به مشتریان قدرت میدهد بیشترین بهره را از تجربۀ کار با گوشی هوشمند مورد علاقۀ خود ببرند. با امکانات کاربرپسند الجی مانند QuickRemote کاربران میتوانند به سادگی از الجی G2 به عنوان کنترل از راه دور برای تلویزیون، لوازم خانگی و دستگاههای دیگر استفاده کنند.
الجی G2 یک دستگاه شیک است که به راحتی در جیب جا میشود. این گوشی بدنهای فوقالعاده باریک دارد و به سادگی میتوان آن را با یک دست گرفت. علاوه بر این، الجی G2 مجهز به نمایشگر ۵.۲ اینچ Full HD IPS است که مشاهدۀ بدون قاب و حاشیه را فراهم میکند. برای کسانی که علاقه دارند عکسهای شخصی بگیرند، الجی G2 از کلید منحصر به فردی در قاب پشت برخوردار است که عکس گرفتن از خود را سادهتر از قبل میسر میکند؛ حتی با دوربین حیرتانگیز ۱۳ مگاپیکسل Full HD که به تثبیت نوری تصویر (OIS) مجهز است تا اطمینان ایجاد کند نماهای خیلی نزدیک نیز، بدون نیاز به توقف در هنگام حرکت، عاری از تارشدگی هستند.
برای اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چگونه الجی G2 میتواند تجربۀ گوشی هوشمند شما را جالبتر کند به وب‌سایت (http://www.lg.com/ir) یا وبلاگ فارسی (http://lgblog.ir/) مراجعه کنید.