جامع نیوز:با هدف بهبود سرویس‌دهی به مشترکین شبکه تلفن همراه ایرانسل، مراکز خدمات اختصاصی این اپراتور در شهرهای کرمانشاه، شهرکرد، کرمان و بندرعباس افتتاح شدند. به گزارش جامع نیوز؛ در این مراکزعلاوه بر ارائه خدماتی نظیر فروش و ثبت نام انواع سیم کارت‌های ایرانسل، تعویض سیم کارت، فروش انواع کارت شارژ، پیگیری مشکلات خرید شارژ […]

جامع نیوز:با هدف بهبود سرویس‌دهی به مشترکین شبکه تلفن همراه ایرانسل، مراکز خدمات اختصاصی این اپراتور در شهرهای کرمانشاه، شهرکرد، کرمان و بندرعباس افتتاح شدند.

به گزارش جامع نیوز؛ در این مراکزعلاوه بر ارائه خدماتی نظیر فروش و ثبت نام انواع سیم کارت‌های ایرانسل، تعویض سیم کارت، فروش انواع کارت شارژ، پیگیری مشکلات خرید شارژ اینترنتی، صدور ریز مکالمات برای مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری، خدمات رومینگ، تنظیمات GPRS وMMS ، بسته های تشویقی و آهنگ پیشواز، خدمات حقوقی مربوط به تغییرمالکیت، دریافت و بررسی شکایات حقوقی و پیگیری مشکلات ناشی از آنتن دهی شبکه تلفن همراه نیز به متقاضیان ارائه می‌شود.

مشترکین و متقاضیان خدمات شبکه تلفن همراه ایرانسل دراستان کرمانشاه می توانند با مراجعه به نشانی کرمانشاه، میدان آزادی، خیابان سیده فاطمه، پلاک ۱۷۴۷۴ و در استان چهارمحال و بختیاری نیز می توانند با مراجعه به نشانی شهرکرد، تقاطع بلوار کاشانی وخیابان ولی عصر شمالی، نرسیده به میدان آیت الله دهکردی (فلکه دانشگاه)، از ساعت ۹ تا ۱۸ روزهای شنبه تا چهارشنبه و از ساعت ۹ تا ۱۳ روزهای پنجشنبه، خدمات مورد نظر خود را از این مراکز خدمات اختصاصی ایرانسل دریافت کنند.

همچنین متقاضیان دراستان کرمان نیز می توانند درهمین ساعات با مراجعه به نشانی کرمان، خیابان خورشید، روبروی کتابخانه ملی و دراستان هرمزگان با مراجعه به نشانی بندرعباس، خیابان امام خمینی، میدان بلوکی، خیابان امام موسی صدر جنوبی، روبروی مجتمع زیتون خدمات مورد نظر خود را از مرکز خدمات اختصاصی ایرانسل شهر خود دریافت کنند.

گفتنی است؛ با استفاده از سرویس اطلاعات شهری ایرانسل، تمامی مشترکین با شماره گیری کد دستوری #۸*۸۹۸* به سادگی و بدون نیاز به نصب هیچ گونه نرم افزار یا تلفن همراه خاص، میتوانند نشانی وموقعیت نزدیک ترین مرکز ارائه خدمات ایرانسل به محل استقرار خود را به صورت پیامکی و یا نشانی آنها را بر روی نقشه از طریق پیام چند رسانه‌ای دریافت کنند.

از سوی دیگر، تمامی مشترکین شبکه تلفن همراه و وایمکس ایرانسل می توانند با استفاده از برنامه کاربردی “ایرانسل من”، حساب کاربری خود را از طریق تبلت و یا گوشی تلفن همراه هوشمند خود مدیریت کنند و در هر زمان که مایل هستند به اطلاعات حساب خود دسترسی داشته باشند. در حال حاضر خدمات متنوعی از جمله پرداخت قبض، شارژ حساب، ثبت و پیگیری مشکلات، تغییر طرح تعرفه، فعال سازی بسته‌های افزایشی، کنترل موجودی حساب، دریافت صورت حساب و ویرایش پرونده از طریق این برنامه کاربردی امکان پذیر است.

علاقه مندان می توانند با مراجعه به وب سایت رسمی ایرانسل به نشانی www.irancell.ir برنامه کابردی ” ایرانسل من” را دریافت کنند. مشترکین برای استفاده از این برنامه، به رمز عبور کنترل حساب اینترنتی ایرانسل خود نیاز دارند که می توانند با استفاده ازهمین برنامه نسبت به دریافت آن اقدام کنند.

علاوه بر این؛ مشترکین شبکه تلفن همراه و وایمکس ایرانسل همواره می‌توانند با استفاده از سرویس کنترل حساب اینترنتی و بدون نیاز به تماس با خدمات مشترکین، در هر لحظه حساب ایرانسل خود را کنترل و مدیریت کنند.

همچنین کارشناسان مرکز تماس شبانه روزی شبکه تلفن همراه ایرانسل به شماره۷۰۰ برای تماس از خطوط ایرانسل و۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ برای تماس از دیگر خطوط و کارشناسان مرکز تماس وایمکس ایرانسل به شماره ۷۰۷ برای تماس از خطوط ایرانسل و ۰۹۳۷۷۰۷۰۰۰۰ برای تماس از سایر خطوط، در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته نیز آماده پاسخگویی به مشترکین و متقاضیان می باشند.