جامع نیوز:بانک سامان با معرفی بسته اعتباری سلامت، برنامه‌های خود را برای ارایه خدمات و تسهیلات به پزشکان، دام‌پزشکان،داروسازان ، داروخانه داران ، پرستاران و سایر فعالان حوزه دارو و درمان اعلام کرد. به گزارش جامع نیوز، این تسهیلات به‌منظور تامین مالی برای تجهیز یا راه‌اندازی مطب و آزمایشگاه و مراکز درمانی، خرید محل کار […]

جامع نیوز:بانک سامان با معرفی بسته اعتباری سلامت، برنامه‌های خود را برای ارایه خدمات و تسهیلات به پزشکان، دام‌پزشکان،داروسازان ، داروخانه داران ، پرستاران و سایر فعالان حوزه دارو و درمان اعلام کرد.

به گزارش جامع نیوز، این تسهیلات به‌منظور تامین مالی برای تجهیز یا راه‌اندازی مطب و آزمایشگاه و مراکز درمانی، خرید محل کار (مطب یا داروخانه)، بازسازی و نوسازی محل کار یا سرمایه در گردش داروخانه‌ها، پرداخت می‌شود.

بر اساس این گزارش، تمام پزشکان (عمومی، متخصص، فوق تخصص و جراح)، دندانپزشکان (عمومی، متخصص، فوق تخصص و جراح)، متخصصان علوم آزمایشگاهی، متخصصان رادیولوژی و سونوگرافی،MRI و پزشکی هسته‌ای، کارشناسان مامایی، پیراپزشکان، دام‌پزشکان، پرستاران و درمانگاه‌های غیردولتی (پلی‌کلینیک یا کلینیک عمومی یا تخصصی) و صاحبان داروخانه‌های خصوصی واجد شرایط استفاده از این بسته اعتباری هستند.

این گزارش حاکی است، بانک سامان همچنین برای برآورده‌ کردن نیازهای مصرفی شاغلان در گروه پزشکی، کارت اعتباری ویژه‌ای در نظر گرفته است که صدور این کارت رایگان است و سقف آن بر اساس وثایق تا ۳۰۰ میلیون ریال خواهد بود.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به شعب بانک سامان در سراسر کشور مراجعه کرده یا با مرکز سامان ارتباط به شماره ۶۴۲۲-۰۲۱ تماس بگیرند.