جامع نیوز:طی مراسمی با حضور مدیران ارشد بانکی در روز شنبه ۱۱ آبان ماه ۱۳۹۲ آقای قربان دانیالی به عنوان رئیس هیأت مدیره بانک صادرات ایران معارفه شد. در این مراسم که با حضور مهندس پیشرو مدیرعامل بانک صادرات ایران ، اعضای هیأت مدیره و مدیران این بانک و بانک صنعت و معدن برگزار شد […]

جامع نیوز:طی مراسمی با حضور مدیران ارشد بانکی در روز شنبه ۱۱ آبان ماه ۱۳۹۲ آقای قربان دانیالی به عنوان رئیس هیأت مدیره بانک صادرات ایران معارفه شد.

در این مراسم که با حضور مهندس پیشرو مدیرعامل بانک صادرات ایران ، اعضای هیأت مدیره و مدیران این بانک و بانک صنعت و معدن برگزار شد آقای دانیالی سکان ریاست هیأت مدیره بانک صادرات ایران را در دست گرفت.

مهندس پیشرو در این مراسم گفت: آقای دانیالی پیش از این مدیرعامل بانک صنعت و معدن بود که خدمات ارزنده‌ای به سیستم بانکی کشور داشته و همیشه حمایت از تولید را سرلوحه کار خود قرار داده است. یقین داریم با حضور ایشان در ترکیب هیأت مدیره و با یاری اعضای هیات مدیره با استمرار همدلی، بانک صادرات ایران به جایگاه اصلی خود نزدیک تر خواهد شد.

آقای دانیالی رئیس هیات مدیره بانک صادرات ایران نیز طی سخنانی ضمن قدردانی از حسن اعتماد مجمع بانک، وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی، اعضای هیات مدیره بانک صادرات ایران از حضور دوباره خود در جمع همکاران بانک صادرات ایران ابراز خرسندی نمود و گفت: بانک صادرات ایران صفات مختلفی دارد اما حمیت سازمانی بالای همکاران از مؤلفه های اصلی و راز ماندگاری یک سازمان موفق است که در بانک صادرات از ابتدا با قوت و قدرت جریان داشته است. وی با تاکید بر نگرش خصوصی با اهداف بلند اجتماعی برای بانک صادرات ایران اظهار داشت: وظیفه داریم که انتظارات سهامداران و مردم را برآورده سازیم.

گفتنی است در این مراسم حکم بازنشستگی آقای ربیع زاده عضو هیات مدیره این بانک توسط مدیرعامل بانک صادرات ایران به وی اعطا و از بیش از ۳۰ سال خدمت صادقانه ایشان تقدیر و تشکر شد.