جامع نیوز:بانک‌پاسارگاد موفق شد در نهمین دوره جایزه تعالی منابع انسانی و در اولین سال حضور خود، نشان برنز ۳ ستاره تعالی منابع انسانی را دریافت کند. به گزارش جامع نیوز، در مراسم اعطای «جایزه تعالی منابع‌انسانی» که در تاریخ ۲۸ آبان‌ماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد، بانک پاسارگاد موفق به […]

جامع نیوز:بانک‌پاسارگاد موفق شد در نهمین دوره جایزه تعالی منابع انسانی و در اولین سال حضور خود، نشان برنز ۳ ستاره تعالی منابع انسانی را دریافت کند.
به گزارش جامع نیوز، در مراسم اعطای «جایزه تعالی منابع‌انسانی» که در تاریخ ۲۸ آبان‌ماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد، بانک پاسارگاد موفق به کسب نشان برنز ۳ ستاره، به‌عنوان عالی‌ترین رتبه تعالی منابع انسانی در بین کلیه سازمان‌ها و بانک‌های شرکت‌کننده شد.
بر اساس این خبر، بانک‌پاسارگاد به عنوان سازمانی پیشرو، توجه خاصی به سرمایه‌انسانی خود به عنوان یکی از عوامل مهم موفقیت و پیشرفت خود داشته و با به‌کارگیری مدل‌های کارشناسی‌شده، قدم‌های اساسی در راه تعالی سرمایه‌انسانی خود بر داشته‌است.
گفتنی است مدل تعالی منابع‌انسانی با بهره‌گیری از مدل‌های تعالی سازمانی، با همکاری و تلاش جمعی از اندیشمندان این حوزه در طول چند سال تحقیق و کار مداوم طراحی و آماده اجرا شد. این مدل یک چارچوب جامع مبتنی بر مجموعه‌ای از ارزش‌های محوری، معیارها و شاخص‌ها در حوزه منابع‌انسانی سازمان است که به مدیران منابع سازمانی کمک می‌کند با ارزیابی مستمر فعالیت‌ها، فرایند و نتایج منابع‌انسانی سازمان نقاط قوت و فرصت‌ها را شناسایی و برای بهبود آنها و رسیدن به سازمان یادگیرنده و توسعه یافته برنامه‌ریزی کنند.