جامع نیوز:بانک صادرات ایران به منظور افزایش سطح دسترسی مشتریان به خدمات بانکداری نوین تا پایان نیمه اول آبان ماه امسال بیش از ۳۶ میلیون و ۸۸۰ هزار کارت الکترونیکی بانکی صادر نموده است. به گزارش جامع نیوز این بانک در راستای جلب رضایت مشتریان، ارتقای کیفی خدمات، تنوع بخشی به محصولات و توسعه بانکداری […]

جامع نیوز:بانک صادرات ایران به منظور افزایش سطح دسترسی مشتریان به خدمات بانکداری نوین تا پایان نیمه اول آبان ماه امسال بیش از ۳۶ میلیون و ۸۸۰ هزار کارت الکترونیکی بانکی صادر نموده است.

به گزارش جامع نیوز این بانک در راستای جلب رضایت مشتریان، ارتقای کیفی خدمات، تنوع بخشی به محصولات و توسعه بانکداری الکترونیک، نسبت به صدور و تحویل انواع کارت بانکی به مشتریان و متقاضیان دراسرع وقت اقدام نموده و بر این اساس تا پایان نیمه اول آبان ماه ۹۲،بیش از ۳۶ میلیون و ۸۸۰ هزارکارت صادر و تحویل مشتریان نموده است که از این تعداد،بیش از۲۵ میلیون و ۴۵۷ هزار کارت مربوط به سپهر کارت های صادره میباشد.

این گزارش حاکی است از بین انواع کارتهای الکترونیکی، کارتهای سپهر با توجه به قابلیت‌های زیاد آن که امکان دریافت و انتقال وجه از طریق دستگاه‌‌های خودپرداز، خرید online از طریق بسترهای اینترنتی، خرید با استفاده از دستگاه‌های پایانه فروش و… را برای مشتریان فراهم می‌سازد بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است.

گفتنی است دارندگان سپهرکارت‌ها می‌توانند از خدمات متنوع دستگاه‌های خودپرداز، خدمت پرداخت تلفنی قبوض و تلفنبانک صدای سپهر (۰۹۶۰۲)، پایانه‌های فروش نصب شده در فروشگاه‌های معتبر سراسر کشور و دستگاه‌های کارتخوان شعب استفاده نمایند.