جامع نیوز:مراسم نشست فعالان عرصه رسانه های دیجیتال با حضور وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال در تالار و حدت برگزار می گردد. نخستین نشست فعالان رسانه های دیجیتال به منظور هم دلی و هم افزایی فعالان این عرصه برای ارائه راهکارها و رویه های […]

جامع نیوز:مراسم نشست فعالان عرصه رسانه های دیجیتال با حضور وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال در تالار و حدت برگزار می گردد.

نخستین نشست فعالان رسانه های دیجیتال به منظور هم دلی و هم افزایی فعالان این عرصه برای ارائه راهکارها و رویه های جدید کاری در تاریخ دوشنبه ۱۳ آبان ماه از ساعت ۱۹ الی ۲۱ در تالار وحدت برگزار می گردد. از سخنرانان ویژه این مراسم جناب آقای دکتر علی جنتی، وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی و دکتر حسن نجفی سولاری مشاور محترم وزیر و رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشند، که در این نشست وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی به تبیین سیاست های این وزارتخانه در حوزه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال خواهند پرداخت.

به گفته مدیر روابط عمومی و امور بین الملل مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال، قرار است در این نشست راهکارهایی برای حمایت از آثار فاخر حوزه رسانه های دیجیتال مطرح و بررسی شود. همچنین به احصاء کامل مشکلات صنفی و ارائه رویه جامع برای حل مشکلات این عرصه پرداخته خواهد شد.

واعظیان یکی دیگر از اهداف نشست فعالان رسانه های دیجیتال را تعامل بیشتر فعالان این حوزه به منظور تقویت تولیدات مبتنی بر فرهنگ غنی ایرانی اسلامی در همه ی بخش های رسانه های دیجیتال دانست.

وی گفت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری در مقابله با جنگ نرم دشمن و ارائه محصولاتی فاخر و قابل رقابت با دیگر کشورها در این حوزه رسانه های دیجیتال، مسئله را به طور جدی پیگیری می نماییم.

از دیگر برنامه های مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال در این همایش، استماع برنامه های دستگاه ها و مراکز مرتبط با حوزه رسانه های دیجیتال می باشد، تا با هم اندیشی بخش های فعال در این حوزه بتوانیم راه را برای آیندگان روشن تر و هموارتر گردانیم.