جامع نیوز:بانک سامان حامی همایش بین‌المللی صندوق توسعه ملی تحت عنوان “ثروت ملی، تخصی دارایی و مدیریت ریسک” شد. به گزارش جامع نیوز، در این همایش که پنجم و ششم آبان ماه ۹۲ در جزیره کیش برگزار می‌شود، سخنرانانی از کشورهای ژاپن، آلمان، هلند، انگلیس و اتریش و کشورمان بحث مدیریت پروژه‌ها و تخصیص منابع […]

جامع نیوز:بانک سامان حامی همایش بین‌المللی صندوق توسعه ملی تحت عنوان “ثروت ملی، تخصی دارایی و مدیریت ریسک” شد.

به گزارش جامع نیوز، در این همایش که پنجم و ششم آبان ماه ۹۲ در جزیره کیش برگزار می‌شود، سخنرانانی از کشورهای ژاپن، آلمان، هلند، انگلیس و اتریش و کشورمان بحث مدیریت پروژه‌ها و تخصیص منابع مالی برای پروژه‌ها را مورد بررسی قرار خواهند داد.

بر اساس این گزارش، همچنین نمایندگانی از سازمان‌های مهم بین‌المللی مانند اوپک، صندوق اوپک برای توسعه بین‌المللی (OFID)، بانک توسعه اسلامی (IDB)، انجمن اقتصاد انرژی (IRAEE)، موسسه عالی بانکداری ایران و پژوهشکده پولی و بانکی حضور خواهند داشت.

بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، قرار است این سمینار به یکی از مهم‌ترین سمینارهای مالی و پولی کشور و منطقه در سال‌های آینده تبدیل شود.

این گزارش حاکی‌است، علاوه بر حضور و سخنرانی مدیران و کارشناسان، بانک سامان با ایجاد غرفه‌‌ای در محل برگزاری همایش، جهت معرفی خدمات متنوع خود فعال خواهد بود.