جامع نیوز:حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی در گذشت مجاهد صادق و یار وفادار و معتمد امام راحل آقای حاج حبیب الله عسگراولادی را تسلیت گفتند. متن پیام رهبر انقلاب به این شرح است: بسم الله الرّحمن الرّحیم با تأسّف و تأثّر، خبر درگذشت مجاهد صادق و یار وفادار و معتمَد […]

جامع نیوز:حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی در گذشت مجاهد صادق و یار وفادار و معتمد امام راحل آقای حاج حبیب الله عسگراولادی را تسلیت گفتند.
متن پیام رهبر انقلاب به این شرح است:
بسم الله الرّحمن الرّحیم
با تأسّف و تأثّر، خبر درگذشت مجاهد صادق و یار وفادار و معتمَد امام راحل، جناب آقای حاج حبیب‌الله عسگراولادی را دریافت کردم. عمر با برکت این مبارز خستگی‌ناپذیر یکسره در خدمت اسلام و برپایی و استقرار نظام اسلامی سپری شد و از دوران جوانی تا آخرین سالها، همّت و تلاش و مجاهدت مخلصانه‌اش در این راه کاستی نگرفت. در دوران طاغوت، از نخستین روزهای مبارزات ملّت و روحانیّت، در کنار امام بزرگوار و در صفوف پر خطر حضور یافت و رنج سالها زندان و اسارت را صبورانه تحمّل کرد و پس از پیروزی انقلاب و برپایی جمهوری اسلامی، در سنگرهای حسّاس و اثرگذار خدمات صادقانه ارائه کرد و تا آخر عمر پر ماجرای خود از کار و تلاش فروگذار نکرد. رحمت و فضل الهی را برای ایشان مسئلت میکنم و به بازماندگان و دوستان محترم ایشان تسلیت میگویم.
سیّد علی خامنه‌ای
۱۴/ آبان/ ۱۳۹۲