امروز با حضور وزیر ارتباطات و جمعی از سران عالی رتبه کشور، نوزدهمین الکامپ ایران آغاز به کار کرد. به گزارش جامع نیوزمحمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، نصرالله جهانگرد معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات، معاونان وزارتخانه‌های مرتبط با صنایع الکترونیک و کامپیوتر، حمید شهریاری دبیر شورای عالی اطلاع رسانی و کاظم […]

امروز با حضور وزیر ارتباطات و جمعی از سران عالی رتبه کشور، نوزدهمین الکامپ ایران آغاز به کار کرد.

به گزارش جامع نیوزمحمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، نصرالله جهانگرد معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات، معاونان وزارتخانه‌های مرتبط با صنایع الکترونیک و کامپیوتر، حمید شهریاری دبیر شورای عالی اطلاع رسانی و کاظم آیت اللهی رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای در مراسم افتتاح این نمایشگاه حضور داشتند.

به گفته امیر مسعود عطایی، دبیر شورای سیاستگذاری نوزدهمین نمایشگاه الکامپ ۵۹۳ شرکت در نمایشگاه امسال حضور دارند که از این تعداد ۲۰ شرکت خارجی (آلمان، روسیه، ژاپن، کره جنوبی، چین، مالزی، تایوان و هند) هستند.

همچنین در این نمایشگاه ۳۰ نهاد و سازمان حاکمیتی در دو سالن دولت الکترونیک، خدمات خود در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را ارائه می‌دهند.

سخت افزار، نرم افزار، دولت الکترونیک، امنیت، شبکه، ابزارهای الکترونیکی، ماشین‌های اداری، بانکداری و تجارت الکترونیک، رسانه، سرگرمی‌های دیجیتال، هوش مصنوعی و آموزش؛ از جمله موضوعات نمایشگاهی امسال است که مورد بحث و بررسی کارشناسان قرار خواهد گرفت.

نمایشگاه نوزدهم تا ۱۷ آذر از ساعت ۹ الی ۱۶ در محل نمایشگاههای بین‌المللی تهران پذیرای کارشناسان و علاقمندان است.