جامع نیوز:مشتریان این بانک می‌توانند با مراجعه به سایت بانک مسکن به آدرس www.bank-maskan.ir از کد شبای حساب خود مطلع شوند. بر اساس این گزارش، «سرویس مشاهده کد شبا» از طریق مراجعه به صفحه اصلی سایت بانک مسکن، سپس منوی پایین صفحه، «کد شبا» و یا صفحه اصلی سایت بانک، بخش دسترسی سریع، خدمات بانک […]

جامع نیوز:مشتریان این بانک می‌توانند با مراجعه به سایت بانک مسکن به آدرس www.bank-maskan.ir از کد شبای حساب خود مطلع شوند.

بر اساس این گزارش، «سرویس مشاهده کد شبا» از طریق مراجعه به صفحه اصلی سایت بانک مسکن، سپس منوی پایین صفحه، «کد شبا» و یا صفحه اصلی سایت بانک، بخش دسترسی سریع، خدمات بانک مسکن در یک نگاه، بانکداری الکترونیک، «کد شبا» و همچنین صفحه اصلی سایت بانک مسکن، منوی “ورود به سایت بانکداری الکترونیک”، «کد شبا» امکان پذیر است.

گفتنی است شناسه حساب بانکی ایران به اختصار «شبا» نامیده می‌شود که شماره ۲۴ رقمی یک حساب بانکی را به صورت منحصر به فرد در تمامی نظام بانکی ایران مشخص می‌کند. از طریق «شبا» می‌توان بدون نیاز به ذکر نام بانک، نام یا کد شعبه، نوع حساب و اطلاعات نظیر آن، وجه مورد نظر به صورت الکترونیکی حواله کرد.