جامع نیوز:نشست سراسری معاونین، مدیران، مشاوران و سرپرستان مناطق بانک سینا در شهر مقدس مشهد برگزار شد. در این نشست که دکتر پرویزیان مدیرعامل و دکتر حمیدرضا فرتوک زاده عضو هیئت مدیره بانک سینا حضور داشتند، زمینه های همفکری و هم افزایی بیشتر در راستای توسعه همه جانبه بانک سینا مورد بررسی قرار گرفت. دکتر […]

جامع نیوز:نشست سراسری معاونین، مدیران، مشاوران و سرپرستان مناطق بانک سینا در شهر مقدس مشهد برگزار شد.
در این نشست که دکتر پرویزیان مدیرعامل و دکتر حمیدرضا فرتوک زاده عضو هیئت مدیره بانک سینا حضور داشتند، زمینه های همفکری و هم افزایی بیشتر در راستای توسعه همه جانبه بانک سینا مورد بررسی قرار گرفت.
دکتر پرویزیان در ابتدای این نشست دو روزه، ضمن گرامیداشت هفته بسیج، به تشریح و مقایسه شاخصه های بانکداری اسلامی و بدون ربا با بانکداری متعارف پرداخت و با تاکید بر افزایش کارایی در شعب، گفت: کنترل مناسب و ارزیابی دقیق شعب بانک سینا از نظر میزان کارایی در نحوه تخصیص و تجهیز منابع یک ضرورت است که بایستی مورد توجه قرار گیرد.
وی در ادامه با اشاره به اهمیت موضوع رعایت استانداردها در ساختار و نظام بانکی که بخشی از آن شامل مقررات احتیاطی و مقررات قانونی و نیز استانداردهای مربوط به حاکمیت شرکتی یا مقررات ناظر ابلاغی بانک مرکزی جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: تلاش جدی در زمینه ارتقاء شاخص های منابع انسانی و افزایش اثربخشی و سهم بازاری بانک و اجرای صحیح وظایف از جمله مواردی است که به طور جدی پیگیری خواهد شد و برای موفقیت در این زمینه ضروری است که همگی به وظیفه ای که برعهده داریم اعتقاد و باور داشته باشیم و با تمام وجود برای عملیاتی ساختن آن تلاش کنیم.
مدیرعامل بانک سینا با اشاره به آموزه های دینی و قرآنی ما مسلمانان که بر یکسان بودن قول و فعل افراد تاکید دارد، افزود: مدیران به عنوان الگوی سازمان باید در این زمینه پیشقدم باشند و با اتحاد و یکپارچگی و دلسوزی بیش از پیش نسبت به کارها، زمینه همراهی و مشارکت تمامی همکاران را در مسیر پیشرفت روزافزون بانک فراهم آورند.
وی خاطرنشان کرد: توقع این است که با اتکا به نظم به سمت رشد و تعالی حرکت کنیم و در این زمینه عهد ما این باشد که با تلاش و فعالیت بیشتر، کارنامه ای درخشان و قابل قبول را برای مجموعه بانک و سهامداران فراهم نماییم.
دکتر پرویزیان و هیئت همراه پس از پایان نشست در روز اول از برخی شعب بانک سینا بازدید کردند و از نزدیک در جریان آخرین وضعیت عملکردی شعب قرار گرفتند.
نشست با روسای شعب سرپرستی خراسان از دیگر برنامه های جانبی همایش سراسری بانک سینا بود که طی آن روسای شعب به بیان نقطه نظرات و مشکلات موجود پرداختند و مدیرعامل بانک سینا نیز دستورات لازم را برای رفع موانع پیش رو و فعالیت بهینه شعب صادر کرد.
روز دوم همایش هم به ارائه گزارش عملکرد شعب بانک سینا در زمینه تسهیلات و ضمانت نامه، طرح مسائل و مشکلات سرپرستی ها و همچنین تبیین اهداف و انتظارات از شعب برای ماه های آتی اختصاص داشت.
تقدیری معاون حقوقی و نظارت هم در نشستی که خانم دادرس مدیر حقوقی بانک و نمایندگان حقوقی منطقه حضور داشتند، توصیه های لازم را در راستای وصول مطالبات و کاهش معوقات ارائه کرد.
در حاشیه این نشست، تقوی مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران و هیئت همراه با حضور در منزل همکاران ایثارگر بانک از آنان قدردانی و برای آنان آرزوی موفقیت کردند.