جامع نیوز:ال‌جی G2 به تازگی توانست همۀ ۵ ستارۀ ارزش‌یابی مجلۀ صدا و تصویر What Hi-Fi? (وات های-فای) را از آن خود کند. این مجله انگلیسی در شمارۀ ماه دسامبر خود گوشی هوشمند ال‌جی G2 را زیر ذره‌بین و موشکافی خود قرار داد و کیفیت تصویر، طراحی، سرعت و عمر باتری این ابرگوشی هوشمند ال‌جی […]

جامع نیوز:ال‌جی G2 به تازگی توانست همۀ ۵ ستارۀ ارزش‌یابی مجلۀ صدا و تصویر What Hi-Fi? (وات های-فای) را از آن خود کند.

این مجله انگلیسی در شمارۀ ماه دسامبر خود گوشی هوشمند ال‌جی G2 را زیر ذره‌بین و موشکافی خود قرار داد و کیفیت تصویر، طراحی، سرعت و عمر باتری این ابرگوشی هوشمند ال‌جی را در موقعیت‌های مختلف با رقیب کره‌ای خود، سامسونگ Galaxy S4 در کفۀ ترازو گذاشت.
این ماهنامه مقالات علمی و تخصصی خوبی در زمینۀ های-فای، سینمای خانگی، تلویزیون، بازی‌های ویدئویی، صدا، کامپیوتر و گجت‌ها دارد.
مجلۀ What Hi-Fi? ادعا می‌کند که بزرگترین راهنمای خرید مستقل برای خرید سینمای خانگی است. این مجله که ۹ نسخۀ بین‌المللی دارد، بیش از یک میلیون خواننده را به خود جذب کرده است. تیم کارشناسان ثابت What Hi-Fi? مشهور هستند؛ مخصوصاً در اروپا. این کارشناسان به دلیل بررسی‌های ماهرانه‌ای که در زمینۀ لوازم الکترونیک مصرفی دارند طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده‌اند.
به گفتۀ What Hi-Fi?، تنها یک گوشی خاص می‌تواند سامسونگ و اچ‌تی‌سی را از مرکز توجه خارج کند و آن گوشی چیزی نیست جز ال‌جی G2.
ال‌جی G2 با طراحی شیک و قدرت فوق‌العادۀ خود ما را به تفکر وامی‌دارد. این گوشی پرچمدار ال‌جی امکانات خوبی دارد. ال‌جی G2 تنها گوشی هوشمندی است که از صدای ۲۴ بیت و ۱۹۲ کیلوهرتز پشتیانی می‌کند. بنابراین، در زمینۀ صدا عملکرد تحسین‌برانگیزی دارد. علاوه بر طراحی شیک و مبتکرانه و امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری، ویژگی‌هایی مانند پشتیبانی از فرمت‌هایی با کیفیت بالا، سرعت بسیار بالا، عمر باتری طولانی و شبکۀ ۴G پرسرعت همان چیزهایی است که ال‌جی G2 را به یک گوشی خیال‌انگیز تبدیل می‌کند.