جامع نیوز:رایان سامانه آرکا جهت حمایت از مراکز آموزشی، آنتیویروس AVIRA و ایمیل سرور axigen را با تخفیف بسیار ویژه به دانشگاهها و آموزشکدههای کشور عرضه می کند. به گزارش جامع نیوز در این طرح حمایتی کلیه خریدهای دانشگاهی و مراکز آموزشی شامل تخفیف ۸۰ درصدی بر روی محصولات AVIRA و ۴۰ درصدی بر روی […]

جامع نیوز:رایان سامانه آرکا جهت حمایت از مراکز آموزشی، آنتیویروس AVIRA و ایمیل سرور axigen را با تخفیف بسیار ویژه به دانشگاهها و آموزشکدههای کشور عرضه می کند.
به گزارش جامع نیوز در این طرح حمایتی کلیه خریدهای دانشگاهی و مراکز آموزشی شامل تخفیف ۸۰ درصدی بر روی محصولات AVIRA و ۴۰ درصدی بر روی axigen خواهد بود.
شرکت رایان سامانه آرکا به عنوان نماینده رسمی و انحصاری این دو محصول معتبر جهانی در ایران این تخفیغف ویژه را با هماهنگی شرکتهای آلمانی AVIRA و رومانیایی axigen اعمال کرده است و در زمان خرید هر یک از این محصولات لایسنس معتبر و با نام مشتری صادر خواهد شد.
مدیرعامل شرکت رایان سامانه آرکا، هدف شرکت از اعمال این تخفیف ویژه را حمایت از مراکز آموزشی و جلوگیری از ضربه امنیتی به مراکز دانشگاهی و پژوهشی دانست.
مهدی پور افزود: «با توجه به وضعیت نقدینگی مراکز دانشگاهی و قیمت دلار تصمیم گرفتیم بر حسب وظیفه ملی خود ضمن هماهنگی با شرکای خارجی قیمت محصولات را به قدری کاهش دهیم تا لطمهای بر امنیت مراکز دانشگاهی وارد نشود.»
وی در تشریح ویژگیهای این دو محصول آنها را رتبههای برتر دو حوزه امنیت و پیامرسانی دانست و گفت: طبق بررسیهای انجام گرفته از سوی رسانهها AVIRA تنها شرکت در بین ۱۰ آنتیویروس TOP RATE جهان است که در ایران نمایندگی رسمی دارد و نام شرکت رایان سامانه آرکا در سایت آویرا به صورت رسمی درج شده است.
مهدیپور بالاترین سرعت، بالاترین قدرت تشخیص بدافزار، بالاترین میزان هوشمندی را از تواناییهای آنتیویروس آویرا دانست و گفت: مهمترین مزیت AVIRA پشتیبانی آن است و این شرکت به صورت رسمی و قانونی به مشکلات کاربران رسیدگی میکنند.
مدیرعامل این شرکت، Axigen را امنترین ایمیل سرور جهان دانست که با ۱۲ لایه امنیتی مکاتبات الکترونیکی سازمانها را ضمانت میکند. به گفته وی axigen از سوی متخصصان حوزه پیام‌رسانی به عنوان قدرتمندترین ایمیل سرور رده Carrier دنیا شنلاخته شده و برنده جوایز متعدد از سازمانهای معتبر جهانی چون ServerWatch شده است.