جامع نیوز:تیم اول و دوم برندگان مسابقۀ آشپزی با مایکروفرهای سولاردام الجی چمدانهای خود را میبندند تا به زودی عازم سفر به آفریقای جنوبی شوند تا در چهارم دسامبر (۱۳ آذر) دستپخت خوشمزۀ خود را به رخ بکشند و برای اثبات ذائقۀ برتر ایرانی با بهترین آشپزهای سراسر دنیا رقابت کنند. • تیم اول برنده: […]

جامع نیوز:تیم اول و دوم برندگان مسابقۀ آشپزی با مایکروفرهای سولاردام الجی چمدانهای خود را میبندند تا به زودی عازم سفر به آفریقای جنوبی شوند تا در چهارم دسامبر (۱۳ آذر) دستپخت خوشمزۀ خود را به رخ بکشند و برای اثبات ذائقۀ برتر ایرانی با بهترین آشپزهای سراسر دنیا رقابت کنند.
• تیم اول برنده: خانم اکرم وکیل‌زاده و خانم شایسته فتاحی
• تیم دوم برنده: خانم‌ فاطمه صابری و خانم نرگس شعاع
این دو تیم برنده توانستند بهترین منوی غذایی، شامل پیش‌غذا، غذای اصلی و دسر، را در مدت ۵۰ دقیقه با دستگاه‌های سولاردام پرشیا طبخ و میز دو نفره‌ای را تزئین و آماده کنند.
تابستان داغ همین امسال بود که مرحلۀ مقدماتی هشتمین مسابقۀ آشپزی همانند سال های گذشته در شهرهای بزرگ (تهران، اصفهان، تبریز، شیراز، مشهد و نور) با شعار “خوشمزه رقابت کنیم” انجام شد و برندگان راهی مرحلۀ نیمه نهایی و رقابت در تهران شدند.
نفرات اول و دوم مرحلۀ مقدماتی در مرحلۀ نیمهنهایی این مسابقه تلاش کردند تا بهترینها و خوشمزه‌ترین‌های خود را ارائه دهند. این مسابقه در ۴ شهریور در هتل آزادی برگزار شد و ۱۳ تیم برنده در حضور جناب آقایان کریس جانگ، مدیرعامل الجی در ایران و جمعی از مدیران عالی الجی و گلدیران و مشتریان منتخب و خاص شرکت گلدیران غذاهای منتخب خود را طبخ کردند.
الجی در برگزاری مسابقۀ آشپزی با سولاردامهایش در پی انتخاب بهترین آشپزهای غیرحرفهای و ارتقاع سطح آگاهی عمومی نسبت به آشپزی با مایکروفر منحصربه‎‌فرد سولاردام خود بود.
مسابقات سرآشپز خانگی الجی امسال با مشارکت برنامۀ جهانی غذا (WFP) سازمان ملل برگزار میشود. این سازمان بزرگترین آژانس انساندوستی است که با گرسنگی در سراسر جهان مبارزه میکند. سال گذشته، این سازمان به بیش از ۹۷ میلیون نفر در ۸۰ کشور کمک غذایی رسانده است. الجی الکترونیکس نیز از سال ۲۰۰۹ همکار جهانی WFP بوده است تا گرسنگی را ریشهکن کند.
در مسابقات امسال، الجی به ازای ثبت هر فهرست غذا در وبسایت www.lgcooking.com 5 دلار و به ازاری ثبت در شبکۀ اجتماعی فیسبوک یک دلار به WFP پرداخت میکند. همچنین، با پشتیبانی از برنامۀ توانمندسازی زنان (Women Empowerment Programme) در پی این است که به زنان جمهوری دموکراتیک کنگو فرصت توانمندسازی دهد. الجی این هدف را با آموزش کسب مهارت به زنان کنگو برای ساخت لوازم آشپزی و اهدای مایحتاج غذایی دنبال میکند تا به زنان در امرار معاش کمک کند و آنها بتوانند به طور مستقل روی پای خود بایستند.