جامع نیوز:در صورت نیاز به تغییر اندازه سیم¬کارت خود می¬توانید با مراجعه به یکی از فروشگاه¬های رایتل نسبت به تعویض آنی آن اقدام کنید. به گزارش جامع نیوز، اکثرگوشی¬های تلفن همراه هوشمند موجود در بازار علاوه بر سیم کارت¬های عادی با سیم کارت-های میکرو و نانو نیز فعال می¬شوند و بنابر این پانچ کردن سیم […]

جامع نیوز:در صورت نیاز به تغییر اندازه سیم¬کارت خود می¬توانید با مراجعه به یکی از فروشگاه¬های رایتل نسبت به تعویض آنی آن اقدام کنید.
به گزارش جامع نیوز، اکثرگوشی¬های تلفن همراه هوشمند موجود در بازار علاوه بر سیم کارت¬های عادی با سیم کارت-های میکرو و نانو نیز فعال می¬شوند و بنابر این پانچ کردن سیم کارت¬های عادی برای قابل استفاده شدن در این دستگاه¬ها گاهی اوقات منجر به سوختن سیم کارت می¬شود.

بر این اساس رایتل علاوه بر ارایه سیم¬کارت در سه اندازه عادی، میکرو و نانو تسهیلاتی را نیز برای افرادی که پیش از این سیم کارت عادی داشته اند و با توجه به تغییر گوشی خود به دیگر انواع سیم کارت¬ها نیاز دارند فراهم کرده است.

بنابر این خبر کلیه مشترکانی که سیم کارت عادی دارند می¬توانند به یکی از فروشگاه¬های رایتل مراجعه نموده و با پرداخت مبلغ ۵ هزار تومان نسبت به تعویض سیم کارت خود و دریافت سیم کارت نانو و یا میکرو اقدام کند.

لازم به ذکر است مشترکان رایتل می¬توانند به صورت رایگان در این مراکز سیم¬کارت¬های خود را پانچ نمایند.

رایتل تنها اپراتور نسل سوم تلفن همراه ایران در کنار خدمات اصلی همچون پیام کوتاه و پیام صوتی با استفاده از تکنولوژی نسل سوم موبایل، امکان استفاده از سرویس های اختصاصی و گستره وسیعی از خدمات ارزش افزوده (VAS) را فراهم می‌کند که از جمله این خدمات می توان به تماس تصویری، سرویس های چند رسانه ای و اینترنت پرسرعت اشاره کرد.