جامع نیوز:مدیرعامل بانک سینا و جمعی از معاونین و مدیران بانک از سرپرستی و شعب آذربایجان شرقی و اردبیل بازدید به عمل آوردند. مدیرعامل بانک سینا و جمعی از معاونین و مدیران بانک با حضور در محل سرپرستی آذربایجان شرقی و اردبیل، با سرپرست، همکاران و رؤسای شعب منطقه دیدار و از نزدیک در جریان […]

جامع نیوز:مدیرعامل بانک سینا و جمعی از معاونین و مدیران بانک از سرپرستی و شعب آذربایجان شرقی و اردبیل بازدید به عمل آوردند.

مدیرعامل بانک سینا و جمعی از معاونین و مدیران بانک با حضور در محل سرپرستی آذربایجان شرقی و اردبیل، با سرپرست، همکاران و رؤسای شعب منطقه دیدار و از نزدیک در جریان آخرین وضعیت عملکردی شعب قرار گرفتند.
مدیرعامل بانک سینا و هیئت همراه در سفر روز پنج شنبه ۱۹ دی ماه خود به تبریز، از تعدادی از شعب بانک در این شهر بازدید کردند.
به گزارش جامع نیوزدکتر پرویزیان در نشستی که با حضور سرپرست و رؤسای شعب منطقه برگزار شد، با تشریح روندهای اقتصاد جهانی و با اشاره به این که اقتصاد دنیا با سرعت هر چه تمام تر به سمت دیجیتالی شدن در حال حرکت است، توسعه ساختاری بانک سینا را یک ضرورت خواند.
مدیرعامل بانک سینا با یادآوری این نکته که در فضای کنونی اقتصاد جهانی، سهم شرکت هایی که در حوزه کسب و کار دیجیتال فعالیت می کنند، به شدت در حال افزایش است، گفت: بانک ها و از جمله بانک سینا برای باقی ماندن در جایگاه رقابتی باید با کنار گذاشتن روش های هزینه بر قبلی و سیستم آزمون و خطا، به سمت ایجاد فضایی برای آموزش مستمر کارکنان خود و تغییر افکار و نگرش ها متناسب با دنیای جدید حرکت کنند.
دکتر پرویزیان، کلید توسعه و پیشرفت اقتصادی کشور را وجود نظام بانکی مدرن مبتنی بر چارچوب های علمی و رو به جلو دانست و افزود: نظام بانکی فعلی ما هنوز به صورت سنتی اداره می شود و با بسیاری از ابزارها و روش های نوین بانکی فاصله دارد و از آموزش های لازم در این حوزه نیز برخوردار نیست در صورتی که هماهنگ شدن با فضای کسب و کار دیجیتال فعلی و بانکداری مدرن که هر فردی در آن می تواند به عنوان یک شعبه یا باجه بانک نقش ایفا کند، امری اجتناب ناپذیر است.
در ابتدای این نشست، حسن پویا فرد سرپرست منطقه آذربایجان شرقی و اردبیل با ارائه گزارشی، جایگاه سرپرستی از لحاظ سهم بازار در بین بانک های منطقه را قابل قبول ارزیابی و ابراز امیدواری کرد این منطقه همچون گذشته در عملکرد بانک تأثیرگذار باشد.
در بخشی دیگر، رؤسای شعب حاضر در نشست هم به بیان نقطه نظرات و راهکارهای خود در راستای توسعه فعالیت ها پرداختند.
گفتنی است در جریان این سفر، مدیرعامل بانک سینا به همراه معاونین “شعب و منابع انسانی”، “برنامه ریزی و توسعه” و “پشتیبانی”، مدیر بازاریابی و بانکداری شرکتی و مدیرعامل شرکت توسعه سینا از شعب دروازه تهران، شهریار، مفتح، امام خمینی(ره)، شریعتی، مفتح، میدان جهاد، آبرسان، شهید بهشتی، ساختمان سرپرستی و پروژه های تجاری سینا و الهام در تبریز بازدید کردند.