جامع نیوز: به‌منظور تقدیر از استقبال هم‌میهنان گرامی، جشنواره پذیرندگان شرکت پرداخت الکترونیک بانک‌پاسارگاد برگزار میشود. به گزارش‌ جامع نیوزازروابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد، در این جشنواره که از دی‌ماه سال جاری تا اردیبهشت سال ۱۳۹۳، به مدت ۵ ماه برگزار می‌شود، به صدها پذیرنده فعال، بر اساس تعداد و مبلغ تراکنش بصورت ماهانه، جوایز ارزنده‌ای به قید […]

جامع نیوز: به‌منظور تقدیر از استقبال هم‌میهنان گرامی، جشنواره پذیرندگان شرکت پرداخت الکترونیک بانک‌پاسارگاد برگزار میشود.
به گزارش‌ جامع نیوزازروابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد، در این جشنواره که از دی‌ماه سال جاری تا اردیبهشت سال ۱۳۹۳، به مدت ۵ ماه برگزار می‌شود، به صدها پذیرنده فعال، بر اساس تعداد و مبلغ تراکنش بصورت ماهانه، جوایز ارزنده‌ای به قید قرعه اهدا خواهد شد.
بر اساس این خبر، دارندگان دستگاه‌های کارتخوان شرکت پرداخت‌الکترونیک بانک‌پاسارگاد به ازای هر تراکنش خرید بیش از ۲۰۰.۰۰۰ ریال یک امتیاز و همچنین به ازای هر ۱۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال از مجموع مبالغ تراکنش ماهانه نیز یک امتیاز دریافت کرده و با حداقل ۳۰ امتیاز، ضمن شرکت در قرعه‌کشی ماهانه، به قید قرعه از جوایز نفیسی از قبیل ال‌ای‌دی ۵۰ اینچ، اعتبار خرید لوازم‌خانگی، تبلت، نیم‌سکه بهارآزادی، کمک هزینه سفر به کیش و کارت هدیه بهره‌مند می‌شوند.
لازم به ذکر است به ازای هر ۳۰ امتیاز نیز یک شانس حضور اضافه در قرعه‌کشی درنظر گرفته خواهدشد. همچنین در پایان مدت جشنواره، از طریق قرعه‌کشی مجدد، برای پذیرندگان برگزیده که بهترین عملکرد را در طول دوره مذکور داشته‌اند، تور سفر به خارج از کشور در نظر گرفته ‌شده‌است.
هم‌میهنان گرامی برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با مرکز ارتباط با مشتریان شرکت پرداخت الکترونیک بانک‌ پاسارگاد به شماره ۲۳۵۰۵ تماس حاصل کرده و یا به وب سایت شرکت به آدرس www.pep.co.ir مراجعه کنند.