ASUS ROG Swift PG278Q جامع نیوز:ایسوس مانیتور ROG Swift PG278Q را در سایز ۲۷ اینچ معرفی نمود .این مانیتور حرفه ای گیمینگ دارای وضوح تصویر WQHD(2560X1440) می باشد که نرخ بازسازی تصاویر +۱۲۰ هرتز و زمان پاسخگویی ۱ میلی ثانیه بهره می برد. همچنین ویژگی هایی مانند ASUS GamePlus و NVidia G-SYNC ، تجربه بی […]

ASUS ROG Swift PG278Q

جامع نیوز:ایسوس مانیتور ROG Swift PG278Q را در سایز ۲۷ اینچ معرفی نمود .این مانیتور حرفه ای گیمینگ دارای وضوح تصویر WQHD(2560X1440) می باشد که نرخ بازسازی تصاویر +۱۲۰ هرتز و زمان پاسخگویی ۱ میلی ثانیه بهره می برد. همچنین ویژگی هایی مانند ASUS GamePlus و NVidia G-SYNC ، تجربه بی نهایت بازی های کامپیوتری را در اختیار کاربران قرار خواهند داد.

نمایشگاه CES 2014 طبق روال سالهای گذشته برگزار شد و به مانند همیشه مشتاقان تکنولوژی منتظر ارائه جدیدترین محصولات و تکنولوژی ها در این نمایشگاه معتبر بودند. اما در نمایشگاه امسال یک محصول حرفه ای عرضه شد که شاید بیشتر از همه طرفداران بازی های کامپیوتری را بیش از پیش خوشحال نمود. ایسوس در این نمایشگاه از مانیتوری رو نمایی نمود که چندی قبل NVidia خبر از عرضه تکنولوژی جدید در مانیتور های مخصوص گیم داده بود. تکنولوژی NVidia G-SYNC در واقع یک کیت سخت افزاری می باشد که برروی مانیتور نصب شده و به کارت گرافیک اجازه می دهد تا نرخ بازسازی تصاویر را با توجه به وضعیت های مختلف کنترل نماید که این کار از ترکیب روش نرم افزاری و سخت افزار ی انجام می شود. بدین ترتیب تصاویر نسبت به قبل بسیار بهتر و روانتر نمایش داده می شود. مانیتور PG278Q اولین و سریعترین مانیتور در دنیا می باشد که از وضوح تصویر ۲۵۶۰*۱۴۴۰ و فناوری NVidia G-SYNC بهره می برد. این مانیتور جزو خانواده ROG ایسوس می باشد که این نشان از مجهز شدن آن به ابزار های مخصوص برای گیمر های حرفه ای می باشد که بیش از پیش لذت بازی در این مانیتور را دوچندان می نماید. صفحه نمایش این مانیتور از نرخ بازسازی شناور+۱۲۰ هرتز بهره می برد که در بازه ها و شرایط متفاوت این عدد تغییر می نماید. اما نکته دیگری که شاید کسی انتظار آن را نداشت ضخامت بسیار کم این محصول است که فقط ۶mm می باشد .

GamePlus ابزاری است برای نمایش روی صفحه نمایش) (on screen Display است که امکان نمایش تغییرات زمانی و تنظیمات مورد نیاز را روی مانیتور فراهم می‌کند. گیمرها با استفاده از این قابلیت میتواند یکی از چهار حالت ساختاری مختلف را برای محیط بازی خود انتخاب کنند در حالی که عملکرد تایمر این امکان را به گیمر می‌دهد که زمان پشت سر گذاشته شده را در هنگام اجرای یک بازی RTS استراتژی مدیریت کند. این ابزار این امکان را به گیمرها می دهد تا بتوانند با تمرین مهارت خودشان را در بازی افزایش دهند.

ROG Swift PG278Q دارای پورت ورودی DisplayPort 1.2 و دو عدد پورت USB 3.0 می باشد. همچنین این مانیتور قابلیت تغییر زاویه در جهت های مختلف و همچنین نصب برروی دیوار را دارا می باشد.