جامع نیوز:LG Mobile با عرضه سه گوشی جدید که حالا سه مرتبه اول پرچمداران LG را در بازار اشغال کرده اند، شاهد رشد خوبی در سه ماهه پایانی امسال بود. این سه شامل یک گوشی هوشمند عالی از تمامی جنبه ها، یک فبلت زیبا و منعطف و یک تبلت Full HD بود و سری G […]

جامع نیوز:LG Mobile با عرضه سه گوشی جدید که حالا سه مرتبه اول پرچمداران LG را در بازار اشغال کرده اند، شاهد رشد خوبی در سه ماهه پایانی امسال بود. این سه شامل یک گوشی هوشمند عالی از تمامی جنبه ها، یک فبلت زیبا و منعطف و یک تبلت Full HD بود و سری G شرکت را به گروهی سخت جان در نبردهای بالای بازار بدل کرد.

LG G2 : بهترین گوشی هوشمند دنیا به انتخاب مجله Stuff

پرچمدار فعلی LG یعنی G2 توجه‌های بسیاری را در مورد طراحی ، عملکرد و تجربه کاربری به خود جلب کرده و تحسین بسیاری از کارشناسان را برانگیخت. نو آوری هوشمندانه در کناره پشتی گوشی با تعبیه کلیدهای تنظیم صدا در آن که به نام Rear Key مشهور شد، در کنار صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی Full HD IPS آن را از دیگران به خوبی متمایز ساخته است. با ترکیب این مشخصات با باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری و تراشه Snapdragon 800، LG G2 سرعت بالا و عملکرد خوب را تضمین می‌کند. دوربین ۱۳ مگاپیکسلی گوشی با برخورداری از لرزش گیر نوری، عکس هایی بی همتا ثبت کرده و امکانات خلاقانه دیگری چون KnockOn و Guest Mode نیز به ارائه تجربه کاربری خاص از کار با این گوشی، کمک می‌کنند.

LG G Pro Lite: فبلتی قدرتمند به همراه قلم اختصاصی

برای کسانی که به دنبال گوشی هوشمند بزرگتری هستند، LG G Pro Lite بدون تردید گزینه‌ای جذاب است. LG G Pro Lite از صفحه نمایشی ۵٫۵ اینچی از نوع IPS برای نمایش تصاویر با رنگ هایی دقیق و سطح جزئیات بالا و دوربینی هشت مگاپیکسلی که از قابلیت Back Side Illumination برای ثبت عکس هایی واضح در فضاهای کم نور بهره می‌برد، برخوردار است. G Pro lite به همراه یک قلم اختصاصی ارائه می‌شود که به کاربر در رسم اشکال و یادداشت برداری کمک شایان توجهی می‌کند. با استفاده از این قلم در کنار نرم افزار QuickMemo ، یادداشت برداری از هر زمان دیگری لذت بخش تر، بهتر و قابل سفارشی سازی تر است. عمر بالای باتری ۳۱۴۰ میلی آمپری با وجود پردازنده دو هسته‌ای باز هم تفویت شده و اسپیکرهای دوگانه صوتی صدایی قدرتمند و واضح تولید می‌کنند.

LG G Pad 8.3 : تبلتی در کلاس جهانی

برای کاربران تبلت‌های اندرویدی، طراحی ظاهری LG G Pad 8.3 به نقل از Phone Arena ، «در دنیای اندروید بی همتاست»؛ صفحه نمایشی استثنایی را به علاوه عملکردی روان به این مورد بیفزایید تا ارزش‌های این محصول LG بیش از پیش مشخص شود. این محصول از صفحه نمایشی ۸٫۳ اینچی با رزولوشن Full HD و از نوع IPS بهره برده و کاربر را در عمق بی نظیر تصویر غرق می‌کند. این محصول که به صورت ویژه با در نظر گرفتن قابلیت‌های چندوظیفه گی ساخته شده است، از پردازنده چهار هسته‌ای ۱٫۷ گیگاهرتزی Snapdragon و باتری حجیم ۴۶۰۰ میلی آمپری بهره می‌برد. LG G Padاز قابلیت QPair برای اتصال و همگام سازی با ابزارهای اندرویدی برای به حداکثر رساندن راحتی و آسایش کاربر برخوردار است. علاوه بر این، این تبلت هم به ویژگی‌های اصلی رابط کاربری LG چون KnockOn و Guest Mode Multi user مجهز شده است که اجازه ساخت تا هشت حساب کاربری مجزا را مهیا می‌سازد.