به گزارش جامع نیوزشرکت آواژنگ روز سه شنبه مورخ ۱۷ دی ماه، در سالن همایش های هتل پارس اهواز سمینار تخصصی را با عنوان “هوشمندانه انتخاب کنید” برگزار کرد. هدف از برگزاری این نمایشگاه معرفی آخرین فن آوری ها و جدیدترین محصولات تحت پوشش آواژنگ بود. از جمله حاضرین این برنامه می توان به نمایندگان […]

به گزارش جامع نیوزشرکت آواژنگ روز سه شنبه مورخ ۱۷ دی ماه، در سالن همایش های هتل پارس اهواز سمینار تخصصی را با عنوان “هوشمندانه انتخاب کنید” برگزار کرد. هدف از برگزاری این نمایشگاه معرفی آخرین فن آوری ها و جدیدترین محصولات تحت پوشش آواژنگ بود. از جمله حاضرین این برنامه می توان به نمایندگان شبکه فروش، فروشندگان و برخی نمایندگان ارگان های دولتی از جمله شرکت نفت اشاره کرد. مبنای تعیین موضوع کلی “هوشمندانه انتخاب کنید” بر این اساس بود که دنیای فن آوری اطلاعات و ارتباطات به شکل عجیبی در حال تحول و پیشرفت است و هر روز تکنولوژی جدیدی در آن معرفی می شود. اما مطمئناً تمامی این ابزارها با کاربری های گسترده و متفاوتی که دارند، مورد نیاز ما نیستند. به همین دلیل انتخاب ابزار صحیح از بین این گزینه های بی شمار اهمیت بسیاری دارد. از این رو برای دستیابی به بهترین گزینه و خرید ایده آل ترین محصول، هرچه اطلاعات کامل تری داشته باشیم، هوشمندانه تر انتخاب می کنیم و به هدف نزدیکتر خواهیم شد.
این سمینار با سخنان کوتاه مجری درباره تاثیر یک انتخاب هوشمندانه در تمامی مراحل زندگی آغاز شد و با سخنرانی مدیر بازاریابی و روابط عمومی آواژنگ سرکار خانم قاسمی ادامه پیدا کرد. ایشان چند دقیقه ای را درباره دیدگاه ها، اهداف و فعالیت های آواژنگ صحبت و بخش رضایت مشتری را نیز معرفی کردند. پس از ایشان مدیر شعب خدمات آواژنگ سرکار خانم حنیفی به صحبت درباره واحد خدمات پرداختند و از قابلیت های این بخش و همچنین حضور پر رنگ آواژنگ در استان خوزستان صحبت کردند. در ادامه آقای سامان حیدری مدیر دفتر گیگابایت ایران اطلاعاتی را درباره گیگابایت و برنامه های این شرکت در سطح بین المللی و در کشور ایران ارائه دادند. پس از این سخنان قسمت اول قرعه کشی بین میهمانان حاضر در سمینار انجام شد و به ۱۰ نفر جوایز متنوعی اهداء گردید.
پس از قرعه کشی، نوبت به معرفی نوت بوک ها، تبلت ها و All-In-One ها توسط آقای اشکان دژفرد مدیر محصولات High-end رسید که به نوعی سری جدید محصولات تحت پوشش آواژنگ به شمار می روند. در ادامه نیز آقای امامی مدیر محصول اپسون، محصولات این شرکت شامل پرینترهای جوهر افشان با تانک جوهر یکپارچه و پروژکتورهای مجهز به فن آوری ۳LCD را مورد بررسی قرار دادند. همچنین پروژکتور سینمای خانگی اپسون با کیفیت Full HD 1080p و قابلیت پخش تصاویر سه بعدی نیز در این بخش معرفی شد. سپس آقای معین صامتی کارشناس توسعه بازار، صحبت کوتاهی در رابطه با اهمیت PC انجام دادند و خط مشی و دیدگاه شرکت های بزرگ تولید کننده پردازنده مانند اینتل درباره تولید پردازنده های قدرتمند برای رایانه های رومیزی را مورد بررسی قرار دادند. نتیجه گیری این بخش اینچنین بود که نه تنها رایانه های رومیزی رو به نابودی نیستند، بلکه روز به روز برای رفع نیاز کاربری های حرفه ای قدرتمندتر نیز می شوند.
در ادامه، آواژنگ برای میهمانان خود یک برنامه هیجان انگیز و مفرح نیز در نظر گرفته بود و آن هم هنرنمایی ۴۵ دقیقه ای آقای حسن ریوندی یکی از بهترین شومن های حال حاضر ایران بود که با استقبال بسیار خوبی از جانب حضار مواجه شد و دقایق شادی را سپری کردند. پس از این قسمت مجدداً آقای حیدری روی سن آمدند و چند دقیقه درباره مادربردهای جدید سری Z87 گیگابایت و فن آوری های انحصاری به کار رفته در تولید آنها صحبت کردند. همچنین از ۹ نماینده فعال آواژنگ در استان خوزستان تقدیر به عمل آمد و لوح سپاس به آنها اهداء گردید. آخرین بخش سمینار قسمت دوم قرعه کشی بود که در آن ۱۰ نفر دیگر از حاضرین برنده جایزه شدند. بیست جایزه اهداء شده در طول سمینار شامل پرینتر اپسون، تبلت فوجیتسو، قاب عکس دیجیتال کینگمکس، پاور گیگابایت، پایه نوت بوک لاجیتک و گیگابایت و ست موس و صفحه کلید لاجیتک با گارانتی آواژنگ می شد. در پایان نیز از میهمانان پذیرایی بعمل آمد.
آواژنگ قصد دارد در همین راستا و با شعار “هوشمندانه انتخاب کنید” چند سمینار و کلاس آموزشی تخصصی دیگر در سراسر کشور برگزار کند و ضمن معرفی جدیدترین محصولات و خدمات خود، کاربران و مشتریان را به سمت یک انتخاب هوشمندانه تر راهنمایی کند.