جامع نیوز:مدل‌های جدید و چندمنظوره قابلیت حمل و نقل بهتر، طراحی بهبودیافته و عملکرد سریع نوردهی ارائه می‌دهند. ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) از جدیدترین Ultra PC (مدل ۱۳Z940) به همراه نسل دوم دستگاه‌های هیبرید یا دورگه Tab-Book 2 (مدل‌های۱۱T740 و ۱۱T540) در نمایشگاه لوازم الکترونیک مصرفی (CES)، از ۷ تا ۱۰ ژانویه ۲۰۱۴، در لاس‌وگاس پرده‌برداری […]

جامع نیوز:مدل‌های جدید و چندمنظوره قابلیت حمل و نقل بهتر، طراحی بهبودیافته و عملکرد سریع نوردهی ارائه می‌دهند.

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) از جدیدترین Ultra PC (مدل ۱۳Z940) به همراه نسل دوم دستگاه‌های هیبرید یا دورگه Tab-Book 2 (مدل‌های۱۱T740 و ۱۱T540) در نمایشگاه لوازم الکترونیک مصرفی (CES)، از ۷ تا ۱۰ ژانویه ۲۰۱۴، در لاس‌وگاس پرده‌برداری خواهد کرد.

جدیدترین محصولات کامپیوتری این شرکت با برخورداری از طراحی باریک‌تر، وزن کمتری نسبت به مدل‌های قبلی دارند و ظاهرشان بهبودیافته و جمع‌وجور است. با به‌روز شدن طراحی و قابلیت‌ها، همه محصولات کامپیوتری شرکت، شامل کامپیوتر یکپارچه (All-In-One) مدل ۲۷V740، از ویندوز ۸٫۱ و فناوری بی‌نظیر نمایشگرIPS ال‌جی برخوردارند و دقت رنگ چشمگیر، وضوح حرکت و زاویه دید وسیعی را تضمین می‌کند.

هیونگ-سِی پارک، رئیس بخش کسب‌وکار آی.تی در شرکت سرگرمی‌های خانگی ال‌جی الکترونیکس، می‌گوید: «جدیدترین محصولات کامپیوتری ال‌جی سبک، زیبا و سریع هستند و قابلیت چندمنظورگی بی‌همتایی را ارائه می‌دهند. مجموعه ۲۰۱۴ ما مخصوصاً برای این طراحی شده است که به کاربران امکان دهد تا از فناوری‌های پیشرفته و ده‌ها هزار روش‌ مبتکرانه بهره‌مند شوند. نسل جدید محصولات کامپیوتری ال‌جی الزاماً به کاربران امکان می‌دهد تا مناسب‌ترین کامپیوتر منطبق با نیازهای خود، چه برای منزل، کار، مدرسه یا خانه را پیدا کنند.»

ال‌جی Ultra PC- سبک‌تر برای حمل و نقل راحت‌تر

ال‌جی Ultra PC مدل ۱۳Z940 کمتر از یک کیلوگرم وزن و طراحی تمیز و جمع‌وجوری دارد. این مدل کارامد، به یمن وجود پردازنده Haswell Intel® Core™ i5، از پردازنده ارتقایافته، عملکرد گرافیک عالی و عمر باتری طولانی‌تری برخوردار است. کامپیوتر Ultra PC ال‌جی به دلیل برخورداری از درایو solid-state (128 و ۲۵۶ گیگابایت) برای دسترسی و راحتی بیشتر کاربران به سرعت راه‎‌اندازی می‌شود.

ال‌جی Ultra PC مدل ۱۳Z940 نمایشگر ۱۳٫۳ اینچFull HD دارد که از طراحی فوق باریک و تقریباً بدون لبه ۴٫۴ میلی‌متر برخوردار است. ال‌جی Ultra PC در قطورترین ناحیه تنها ۱۳٫۶ میلی‌متر ضخامت دارد و با وزن ۹۸۰ گرم، به راحتی قابل حمل و نقل است. Ultra PC ال‌جی به قابلیت Reader Mode مجهز است. با استفاده از این قابلیت، کاربران می‌توانند پس‌زمینه هر تصویر که روی نمایشگر موجود است را شبیه کاغذ ‌کنند تا فشار وارده به چشم و مصرف انرژی را کاهش دهد.

ال‌جی Tab-Book 2: تعریف جدیدی از راحتی در حال حرکت

جدیدترین مدل‌های Tab-Book 2 که بر پایه موفقیت Tab-Book اصلی ساخته شده‌اند اولین بار در CES 2013 به نمایش درآمدند. هر دو مدل جدید از سری Tab-Book از کنترل‌های لمسی ده‌نقطه‌ای برخوردار است و صفحه‌کلید QWERTY کشویی در زیر نمایشگر لمسی ۱۱٫۶ این مخفی شده است. با فشار یک کلید در کنار دستگاه، صفحه کلید به آرامی از زیر نمایشگر برای عملکرد سریع به بیرون کشیده می‌شود.

ال‌جی Tab-Book 2 مدل ۱۱T740 از پرچمداران این صنعت است و تنها ۱۶٫۷ میلی‌متر ضخامت دارد و راهکاری عالی برای مشتریانی است که می‌خواهند بدون قربانی کردن امکانات، قابلیت حمل بیشتری داشته باشند است. از نظر مقیاس‌ها، این دستگاه متمایز ۱٫۰۵ کیلوگرم وزن دارد و از نمایشگر ۱۱٫۶ اینچ Full HD IPS برای ایجاد حداکثر روشنایی ۴۰۰ نیت به منظور مشاهده در فضای بیرون برخوردار است. مدل ۱۱T740 از Tab-Book 2 انتخابی کاملاً مناسب برای سرگرمی و کارِ همراه است که به نسل چهارم پردازنده Intel® Core™ i5 تجهیز شده است تا عملکردی بی‌نظیر و تجربه کاربری یکپارچه‌ای را ایجاد کند. همتای مدل ۱۱T74 مدل ۱۱T540 است که سبک‌تر است و ۹۳۰ گرم وزن و ۱۳٫۷ میلی‌متر ضخامت دارد.

کامپیوترهای یکپارچه ال‌جی- قدرت و راحتی دسکتاپ برای سرگرمی چندرسانه‌ای

کامپیوتر یکپارچه (AIO) 27 اینچ ال‌جی نمایشگر واضح Full HD IPS دارد و با سیستم‌عامل ویندوز ۸٫۱ اجرا می‌شود. این کامپیوتر یکپارچه در خانه به عنوان تلویزیون، مانیتور یا کامپیوتر شخصی عمل می‌کند و می‌تواند با استفاده از ریموت گنجانده‌شده در آن و بدون نیاز به بوت یا راه‌اندازی مجدد پی‌سی به راحتی از کامپیوتر به تلویزیون تغییر وضعیت دهد. برای قدرت پردازش محاسبات و گرافیک، این مدل جدید حاوی واحد پردازش گرافیکی یا سی.پی.یو Intel® Core™ و کارت گرافیک NVIDIA GeForce GT 740M است. علاوه بر این، قابلیت تصویر در تصویر این امکان را فراهم می‌کند که تلویزیون تماشا کنید و اینترنت را هم‌زمان مرور کنید. این کامپیوتر یکپارچه به ورودی HDMI برای اتصال به پخش‌کننده بلو-ری، sound bar و دیگر تجهیزات سرگرمی خانگی ا‌چ‌دی مجهز است.