جامع نیوز:مراسم تقدیر از اعضای تیم فوتبال پرسپولیس در پی قهرمانی نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر، به میزبانی بانک گردشگری حامی انحصاری تیم فوتبال پرسپولیس برگزار شد. به گزارش جامع نیوز ، در این ضیافت مدیران ارشد گروه مالی گردشگری، اعضای هیات مدیره بانک گردشگری و همه اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم […]

جامع نیوز:مراسم تقدیر از اعضای تیم فوتبال پرسپولیس در پی قهرمانی نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر، به میزبانی بانک گردشگری حامی انحصاری تیم فوتبال پرسپولیس برگزار شد.

به گزارش جامع نیوز ، در این ضیافت مدیران ارشد گروه مالی گردشگری، اعضای هیات مدیره بانک گردشگری و همه اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس حضور داشتند.

در این مراسم، از سوی بانک گردشگری عنوان شد که کلیه بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم پرسپولیس، به عنوان پاداش قهرمانی نیم‌فصل لیگ برتر، سهامدار بانک گردشگری شدند.

«علی اصغر سفری، نایب رئیس هیات مدیره و سرپرست بانک گردشگری» ضمن تبریک صدرنشینی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان نیم فصل اول، گفت: باشگاه پرسپولیس از این پس یکی از سهامداران بانک گردشگری خواهد بود و ما مفتخریم که حامی محبوب ترین و پرطرفدارترین تیم فوتبال آسیا هستیم.

یادآور می‌شود؛ بانک گردشگری در این فصل، اسپانسر انحصاری تیم فوتبال بزرگسالان پرسپولیس است و علاوه بر حمایت از این تیم، پرداخت حقوق ماهانه اعضای کانون پیشکسوتان این باشگاه را که بیش از ۵۰ عضو از نامداران تاریخ پرسپولیس در آن حاضر هستند تقبل کرده است.