جامع نیوز: همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب عملیات احداث دهمین مدرسه با نام مبارک حضرت جواد الائمه (ع) توسط بانک صادرات ایران در استان خراسان شمالی آغاز شد. به گزارش جامع نیوز این بانک به منظور اعتلای فرهنگ، دانش و انجام رسالت و مسئولیتهای اجتماعی، تاکنون ۹ مدرسه را در استانهای تهران، گلستان، کرمان، یزد، […]

جامع نیوز: همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب عملیات احداث دهمین مدرسه با نام مبارک حضرت جواد الائمه (ع) توسط بانک صادرات ایران در استان خراسان شمالی آغاز شد.
به گزارش جامع نیوز این بانک به منظور اعتلای فرهنگ، دانش و انجام رسالت و مسئولیتهای اجتماعی، تاکنون ۹ مدرسه را در استانهای تهران، گلستان، کرمان، یزد، لرستان، خراسان رضوی و اصفهان، آذربایجان شرقی تأسیس و همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب عملیات احداث دهمین مدرسه با نام مبارک حضرت جواد الائمه (ع) توسط بانک صادرات ایران را در استان خراسان شمالی آغاز نموده است.
بر اساس این گزارش بانک صادرات ایران با مشارکت در امر مقدس مدرسه سازی گام های مؤثری در راستای پیشرفت و آبادانی کشور برداشته و در بسترسازی برای پرورش نسل های آینده نقش فعالی داشته است .
شایان ذکر است این بانک به منظور جمع آوری کمکهای مردمی به انجمن و بنیاد های خیریه، نهادهای فرهنگی اجتماعی همچون ستاد بازسازی عتبات عالیات، کمک به زلزله زدگان و … حسابهای ویژه ای اختصاص داد و شعب این بانک نیز آماده دریافت وجوه هموطنان خیر می باشند.