جامع نیوز: در راستای توسعه خدمات بانکداری الکترونیک بانک سینا، امکان خرید شارژ مستقیم سیم کارت های اعتباری همراه اول، از طریق سامانه اینترنت بانک سینا ممکن شده است. به گزارش جامع نیوز، با استفاده از این خدمت، مشتریان می توانند با مراجعه به اینترنت بانک سینا، از طریق نشانی www.sinabank.ir و انتخاب منوی شارژ […]

جامع نیوز: در راستای توسعه خدمات بانکداری الکترونیک بانک سینا، امکان خرید شارژ مستقیم سیم کارت های اعتباری همراه اول، از طریق سامانه اینترنت بانک سینا ممکن شده است.

به گزارش جامع نیوز، با استفاده از این خدمت، مشتریان می توانند با مراجعه به اینترنت بانک سینا، از طریق نشانی www.sinabank.ir و انتخاب منوی شارژ مستقیم تلفن همراه در قسمت پرداخت و تنها با وارد نمودن شماره تلفن همراه و مبلغ مورد نظر، بدون نیاز به دریافت کد رمز نسبت به خرید شارژ مستقیم سیم کارت اعتباری همراه اول اقدام نمایند.
در همین راستا امکان خرید شارژ سیم کارت های اعتباری رایتل، همراه اول و ایرانسل نیز با استفاده از سرویس پرداخت اینترنت بانک سینا فراهم شده است.خرید شارژ مستقیم این سیم کارت ها جزء برنامه های در دست اقدام می باشد.