جامع نیوز:بانک مسکن به عنوان بانک برتر نوآور، موفق شد رتبه‌ برتر سومین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت را به دلیل ارائه سرویس برداشت بدون کارت، به دست آورد. به گزارش جامع نیوز، در “سومین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت” که به همت پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی و با […]

جامع نیوز:بانک مسکن به عنوان بانک برتر نوآور، موفق شد رتبه‌ برتر سومین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت را به دلیل ارائه سرویس برداشت بدون کارت، به دست آورد.
به گزارش جامع نیوز، در “سومین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت” که به همت پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی و با موضوع بازآفرینی الگوها و رونق کسب و کار در مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد برگزار شد، بانک مسکن با ارایه سرویس برداشت بدون کارت، به عنوان بانک برتر نوآور معرفی شد و رتبه دوم، لوح برتر و تندیس همایش را دریافت کرد.

گفتنی است، این همایش با هدف معرفی دستاوردهای نوین صنعت بانکداری در کشور، بررسی روند نفوذ فناوری در صنعت بانکداری، معرفی نقش جدید فناوری اطلاعات در کسب و کار بانکی، معرفی زیرساخت‌ها و ابزارهای جدید پرداخت الکترونیک، ارتقای سطح دانش تخصصی مسوولان بانکی در حوزه نظام‌های پرداخت و آشنایی با جنبه‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی بانکداری الکترونیک برگزار شد.

همچنین ۷ نشست و ۱۰ کارگاه با موضوعات مختلف در برنامه‌های دو روزه این همایش گنجانده شده بود که دکتر محمد هاشم بت شکن، مدیر عامل بانک، با ارائه مقاله‌ای با عنوان “نقش فناوری در تغییر مدل کسب و کار بانکی” به ایراد سخنرانی پرداخت.