جامع نیوز:دومین فستیوال تئاتر کودک و نوجوان آهوانه از۳ تا ۱۹ اسفند در مجتمع فرهنگی هنری امام خمینی (ره) آستان قدس رضوی برگزار می‌شود. به گزارش جامع نیوز، دبیر دومین فستیوال تئاتر کودک و نوجوان آهوانه مجتمع امام خمینی (ره) در نشست خبری گفت: در این فستیوال، نمایش‌های “مهمان غار” از علی اکبر حلیمی، “یک […]

جامع نیوز:دومین فستیوال تئاتر کودک و نوجوان آهوانه از۳ تا ۱۹ اسفند در مجتمع فرهنگی هنری امام خمینی (ره) آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.
به گزارش جامع نیوز، دبیر دومین فستیوال تئاتر کودک و نوجوان آهوانه مجتمع امام خمینی (ره) در نشست خبری گفت: در این فستیوال، نمایش‌های “مهمان غار” از علی اکبر حلیمی، “یک تیر و دو نشان” از سید وحید حمید زاده،”گام بلند لک لک” و “بدون شرح” از سید جواد رحیم زاده، “قصه سارا و نذر آقا بزرگ” از مهدی سیم ریز به نمایش گذاشته می‌شود.
مرتضی عطاریان ادامه داد: آشنا کردن کودکان و نوجوانان با معارف دینی از طریق هنر تئاتر، ارتقای سطح کیفی تئاتر کودک و نوجوان و حمایت از فعالان این هنر از جمله اهداف دومین فستیوال تئاتر کودک و نوجوان آهوانه است.
وی تصریح کرد: این نمایش‌ها هر روز در دو نوبت صبح و عصر برای گروه‌های سنی ۹ تا۱۲ سال اجرا می‌شود که در مجموع نمایش‌ها در۶۰ نوبت اجرا خواهد شد.
دبیر دومین فستیوال تئاتر کودک و نوجوان آهوانه گفت: در هر روز یک اجرای ویژه برای هنرمندان و علاقه مندان به هنر نمایش پیش بینی شده است.