جامع نیوز:سامسونگ الکترونیکس با رونمایی از طیفی از محصولاتش در زمینه تلویزیون، لوازم خانگی، ابزارهای چاپ و گوشیهای همراه در نشست خاورمیانه و شمال آفریقا – که در مالاگای اسپانیا برگزار شد- تمرکز بیشترش را در بازار خاورمیانه و شمال آفریقا نشان داد. به گزارش جامع نیوزچونک رو لی، مدیر سامسونگ در خاورمیانه و شمال […]

جامع نیوز:سامسونگ الکترونیکس با رونمایی از طیفی از محصولاتش در زمینه تلویزیون، لوازم خانگی، ابزارهای چاپ و گوشیهای همراه در نشست خاورمیانه و شمال آفریقا – که در مالاگای اسپانیا برگزار شد- تمرکز بیشترش را در بازار خاورمیانه و شمال آفریقا نشان داد.
به گزارش جامع نیوزچونک رو لی، مدیر سامسونگ در خاورمیانه و شمال آفریقا در اینباره گفت: “سامسونگ در بازار خاورمیانه و شمال آفریقا به موفقیتهای بزرگی دست یافته است. به لطف بینش عمیق مصرف‌کنندگان، مهندسی بی‌نظیر، نوآوری‌های‌مان در زمینه نرم‌افزار و طراحی هوشمندانه، سال گذشته به رشد ۳۸ درصدی فروش دست یافتیم و همچنان جایگاه خود را به عنوان برند برتر منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا حفظ کرده‌ایم”.
سامسونگ با معرفی محصولات متعددش توانسته فناوری‌های پیشرفته بیشتری را برای مصرف‌کنندگانش طراحی و ارایه دهد.
درمیان محصولات کلیدی که سامسونگ در این نشست معرفی کرده، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
• UHD TV خمیده ۷۸ اینچی U9000 سامسونگ، خمیده‌ترین تلویزیون جهان با یک شعاع ۴۲۰۰ است که تجربه‌ای منحصر به‌فرد در تماشای فیلم را به ارمغان می‌آورد.
• سامسونگ در این نشست از همکاری‌اش با شرکت‌های بزرگ فیلمسازی چون فاکس و پارامونت خبر داد. این شرکت‌ها با ارایه یک پک ویدیوی UHD، محتوایی را در اختیار مصرف‌کنندگان قرار میدهند که هارد دیسکی شامل فیلم‌ها و ویدیوهای با کیفیت UHD است.
• ماشین لباسشویی جدید WW9000 که با طراحی بسیار زیبا و ظریفش، به کاربران شستشوی راحت‌تر و سریع‌تر از قبل را ارائه می‌دهد. یخچال فریزر RT6000 فریزر بالا نیز با بهبود وضعیت عملکرد و ارتقای طراحی داخلی‌اش، علاوه بر اینکه مصرف برق بسیار کمی دارد، به کاربران امکانات بهتری در نگهداری و ساماندهی غذاهای یخچال میدهد.
• سامسونگ با بهره‌گیری از قابلیت on-the-go که ترکیبی از فناوری‌های NFC و Wi-Fi Direct است، پرینترهای لیزری تک رنگ و چند کاره جدید سری Xpress M2880 و همچنین پرینترهای لیزری رنگی و چندکارهXpress C1860 را معرفی کرد.
• UD590 مانیتور ۲۰۱۴ UHD سامسونگ است که تصویر با کیفیت بسیار بالا و رنگ‌های واقعی را فراهم می‌آورد. UD590 کیفیت رنگ بی‌همتایی را با قابلیت نمایش یک میلیارد رنگ در اختیار کاربر قرار می‌دهد که ۶۴ رنگ بیشتر از مانیتور استاندارد را دارد. این مانیتور همچنین شامل فناوری UHD up-scaling است که محتوای با کیفیت پایین را به کیفیت تصویر UHD و تصاویر زنده‌تر تبدیل می‌کند.
• تبلت‌های ۲/۱۲ اینچی Galaxy NotePRO و TabPRO سامسونگ مجهز به بهترین نمایشگر WQ-XGA است که کیفیت بسیار بالا و زنده کریستالی را با بیش از ۴ میلیون پیکسل برای کاربران به ارمغان می‌آورد. این تبلت‌ها همچنین در زمینه اجرای محتواها و صرفه جویی در مصرف باتری، تجربه‌ای منحصر به‌فرد را برای کاربران رقم می‌زنند. خط تولید Galaxy NotePRO و TabPRO با معرفی تبلت‌های ۱/۱۰ و ۴/۸ اینچی Galaxy TabPRO کامل شده است. هر دوی این تبلت‌ها دارای آخرین نسخه آندروئید ۴.۴ KitKat هستند.
• دوربین NX30 با لنزهای قابل تعویض سامسونگ مجهز به حسگر ۲۰.۳ مگاپیکسلی و Tiltable Electronic Viewfinder (EVF) و با سرعت شاتر ۱/۸۰۰۰در ثانیه و قابلیت عکسبرداری متداوم ۹ FPS، گرفتن عکس‌های با کیفیت بالا و سریع‌تر از قبل را امکان‌پذیر می‌کند. ویژگی NFC و قابلیت‌های Wi-Fi این دوربین مثل Tag & Go به کاربران این امکان را می‌دهد که زمانی که با ابزارهای با قابلیت NFC هماهنگ میشوند، خیلی سریع و با یک کلیک عکسهایشان را به اشتراک بگذارند. علاوه بر این قابلیت، Galaxy Camera 2 به لطف حسگر BSI CMOS 16.3 مگاپیکسلی، لنزهای زوم نوری ۲۱ برابری، پردازشگر چهار هسته‌ای ۶/۱ گیگاهرتزی و پلات‌فورم آندروئید، امکان تصویربرداری سریع و زیبا و به اشتراک‌گذاری سریع را فراهم می‌آورد.