به گزارش جامع نیوز: طراحی پیشرفته به سبک سری L رنگ‌های طبیعی؛ نمایشگر ۳٫۸ اینچ IPS دوام بالا و بازده عالی باتری ۱۷۰۰ میلی‌آمپر تجربه کاربری متمایز ال‌جی؛ افکار بزرگ‌تر، نگرش وسیع‌تر آرایشی یکپارچه گوشه‌های مدور و خطوطی تمیز نه تنها به چشم زیبا هستند بلکه در کنار همدیگر شکلی ایجاد می‌کنند که به خوبی […]

به گزارش جامع نیوز: طراحی پیشرفته به سبک سری L
رنگ‌های طبیعی؛ نمایشگر ۳٫۸ اینچ IPS
دوام بالا و بازده عالی باتری ۱۷۰۰ میلی‌آمپر
تجربه کاربری متمایز ال‌جی؛ افکار بزرگ‌تر، نگرش وسیع‌تر

آرایشی یکپارچه

گوشه‌های مدور و خطوطی تمیز نه تنها به چشم زیبا هستند بلکه در کنار همدیگر شکلی ایجاد می‌کنند که به خوبی در دست جای می‌گیرد و در دست گرفتنش رویای هر کسی خواهد بود.

طراحی چشمگیر

طراحی درخشان قاب پشت که می‌درخشد با بافتی براق توجه همه را به خود جلب می‌کند.

برش‌های لیزری

زیبایی را در این گوشی کشف کنید؛ به نحوی که در هیچ تلفنی تاکنون ندیده‌اید! جزییاتی که با لیزر برش خورده است باعث می‌شود باریک‌تر از ظاهرش به نظر برسد.

تغییر آسان سیم‌کارت‌ها

تعادل را با تغییر سریع بین سیم‌کارت‌های اول و دوم و استفاده از کلید اختصاصی پیدا کنید. اکنون با فشردن یک کلید به راحتی بین دو زندگی تغییر ایجاد کنید.

نمایشگر ۳٫۸ اینچ IPS؛ شبیه خود زندگی

با رنگ‌های واقعی، که حتی نمی‌توانید بگویید نمایشگر کجا تمام می‌شود و واقعیت از کجا شروع می‌شود، چشم‌های خود را شگفت‌زده کنید. اکنون تصاویر، ویدئوها و محتواهای دیگر با رنگ‌های واقعی و زنده و جزییات باورنکردنی در جلوی چشم‌های شما ظاهر می‌شوند.

باتری ۱۷۰۰ میلی‌آمپر با ظرفیت بالا

زندگی موبایلی پرمشغله‌ای دارید و نیازمند یک باتری با ظرفیت بالاتر هستید که در تمام طول روز دوام بیاورد. باتری ۱۷۰۰ میلی‌آمپر Optimus L4II با فناوری SiO+ شما را به مدت طولانی همراهی می‌کند و در مقایسه با مدل‌های رقیب عملکرد بالاتری را میسر می‌سازد.

قابلیت پیشرفته QUICKMEMO

فوراً تصاویر صفحه یا اسکرین‌شات را ثبت کنید و یادداشت‌های شخصی خود را به سرعت روی آن اضافه کنید. در آن واحد، می‌توانید دو صفحه را در کنار هم اجرا کنید و قابلیت چندوظیفگی پربازدهی را به چشم خود ببینید یا حتی نوشته‌ها و ارقامی را یادداشت‌برداری کنید که به خاطر سپردنشان برای شما سخت است.

حالت میهمان

حالت میهمان یا Guest Mode به شما امکان می‌دهد تا رمز دومی برای میهمانان و کاربران دیگر ایجاد کنید که هنگام باز کردن قفل تلفن به تصویر، ویدئو یا هر اطلاعات دیگری که شما انتخاب می‌کنید دسترسی پیدا کنند.