جامع نیوز: بانک صادرات ایران به منظور افزایش رفاه مشتریان و ترویج خدمات بانکداری نوین امکان صدور آنی کارت‌های الکترونیک را در ۵٢٠ شعبه در سراسر کشور عملیاتی کرد. به گزارش جامع نیوز، این بانک با هدف افزایش رضایت مندی مشتریان و صرفه جویی در هزینه ها و کاهش آلودگی هوا و ترافیک، ترویج خدمات […]

جامع نیوز: بانک صادرات ایران به منظور افزایش رفاه مشتریان و ترویج خدمات بانکداری نوین امکان صدور آنی کارت‌های الکترونیک را در ۵٢٠ شعبه در سراسر کشور عملیاتی کرد.

به گزارش جامع نیوز، این بانک با هدف افزایش رضایت مندی مشتریان و صرفه جویی در هزینه ها و کاهش آلودگی هوا و ترافیک، ترویج خدمات الکترونیک متنوع را در اولویت سیاست‌های خویش قرار داده است و در این راستا با نصب و راه‌اندازی ۵٢٠ دستگاه ویژه صدور آنی کارت در شعب سطح شبکه آماده ارایه خدمات نوین بانکی به مشتریان می‌باشند که اولین دستگاه در شعبه مرکزی این بانک نصب و آماده عملیات گردید. بر این اساس مشتریان می توانند در کوتاهترین زمان ممکن نسبت به دریافت کارت الکترونیکی خود از شعب این بانک در سراسر کشور اقدام کنند.بانک صادرات با بیش از ۶ دهه فعالیت بانکی، افتتاح بیش از ۵٠ میلیون حساب بانکی برای متقاضیان، نصب و راه اندازی بیش از ٣٨٢ هزار دستگاه پایانه فروشگاهی و ۴ هزار دستگاه خودپرداز سهم بسزایی در ترویج بانکداری نوین دارد.