جامع نیوز:بانک‌پاسارگاد در اقدامی دیگر و همزمان با برگزاری جلسه هم‌اندیشی با مشتریان خود در شعبه‌های استان خوزستان، صندوق امانات شعبه دزفول را افتتاح کرد. به گزارش جامع نیوزازروابط‌عمومی ، جلسه هم‌اندیشی با مشتریان بانک‌پاسارگاد در استان خوزستان، با حضور اصناف، تجار، کسبه و … برگزار شده و نقطه‌نظرها و پیشنهادهای سازنده این عزیزان مطرح […]

جامع نیوز:بانک‌پاسارگاد در اقدامی دیگر و همزمان با برگزاری جلسه هم‌اندیشی با مشتریان خود در شعبه‌های استان خوزستان، صندوق امانات شعبه دزفول را افتتاح کرد.
به گزارش جامع نیوزازروابط‌عمومی ، جلسه هم‌اندیشی با مشتریان بانک‌پاسارگاد در استان خوزستان، با حضور اصناف، تجار، کسبه و … برگزار شده و نقطه‌نظرها و پیشنهادهای سازنده این عزیزان مطرح شد. همچنین همزمان با این جلسه، به‌منظور رفاه حال سپرده‌گذاران و تأمین امنیت و آسودگی خاطر آنها، صندوق امانات شعبه دزفول راه‌اندازی شد. بر اساس این خبر، مشتریانی که میانگین موجودی حساب آنها، در ۶ ماه فعالیت به حدنصاب رسیده‌باشد، می‌توانند از صندوق امانات بانک‌پاسارگاد، استفاده کرده و اشیاء گرانبها، اسناد و یا سایر موارد مورد نظر خود را در این صندوق ها به امانت بگذارند.
گفتنی است هم‌میهنان گرامی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با مرکز اطلاع‌رسانی بانک‌پاسارگاد به شماره ۸۲۸۹۸۲۸۹ تماس و یا با سیستم بازخورد در سایت بانک به آدرس www.bpi.ir ارتباط برقرار کنند.