جامع نیوز:سری جدید و سوم L به اجزای طراحی اختصاصی ال‌جی و اندروید ۴٫۴ مجهز هستند. به گزارش جامع نیوزال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) سومین نسل ازگوشی‌های هوشمند سری محبوب L را در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۴ (MWC) پرده‌برداری می‌کند. سری سوم L فلسفه طراحی کمینه‌گرا و متمایز ال‌جی را حفظ کرده‌اند و بسته‌ای شگفت‌انگیز حاوی سخت‌افزار، […]

جامع نیوز:سری جدید و سوم L به اجزای طراحی اختصاصی ال‌جی و اندروید ۴٫۴ مجهز هستند.

به گزارش جامع نیوزال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) سومین نسل ازگوشی‌های هوشمند سری محبوب L را در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۴ (MWC) پرده‌برداری می‌کند. سری سوم L فلسفه طراحی کمینه‌گرا و متمایز ال‌جی را حفظ کرده‌اند و بسته‌ای شگفت‌انگیز حاوی سخت‌افزار، امکانات تجربه کاربری و سیستم‌عاملی که در نوع خود بی‌رقیب است را ارائه می‌دهد. با لذت بردن از موفقیت گسترده سری اصلی و سری دوم L، انتظار می‌رود سری سوم L با طراحی شیک و مزایای کاربری کاربردی، که از گوشی‌های پیشرفته G ال‌جی الهام‌گرفته شده است، همین مسیر را ادامه دهند.

اجزای اصلی میراث طراحی ال‌جی می‌تواند در همه جنبه‌های گوشی‌های هوشمند سری سوم L مشاهده شود. طراحی یکپارچه، ریزه‌کاری‌های ظریف، قاب فلزی اصلاح‌شده و قاب هوشمند Quick Window همه با هم به طور کامل در سری سوم L گنجانده شده است. قاب Quick Window، که در سه رنگ زنده و زیبا ارائه می‌شود، اولین بار است که از سوی ال‌جی خاص گوشی‌های هوشمند متوسط طراحی شده است. Quick Window مزایایی کاربردی و فراتر از حفاظت از سقوط و ضربه را ارائه می‌دهد. این قاب پنجره‌ای برای مشاهده محتوا دارد و به کاربر امکان می‌دهد بدون باز کردن قاب، ببیند که چه کسی در حال تماس است و از زمان مطلع شود.

همه مدل‌های سری L با اندروید کیت‌کت ۴٫۴ عرضه می‌شوند و همین امر باعث می‌شود در بازار متوسط‌ها بدرخشند. ال‌جی همه این مجموعه را به جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل گوگل مجهز کرده است تا به‌روزترین و بهینه‌ترین تجربه کاربردی را برای مخاطبان وسیع‌تری فراهم کند. علاوه بر رابط کاربری بهبودیافته، که بسیار زیبا و شگفت‌انگیز است، کیت‌کت کارایی‌های بهبودیافته و تجربه کاربری بی‌نظیری ارائه می‌دهد.

دکتر جونگ-سئوگ پارک، رئیس و مدیرعامل شرکت ارتباطات موبایلی ال‌جی الکترونیکس، می‌گوید: «علاوه بر میراث طراحی زیبا و اصلاح‌شده که مشابه گوشی‌های پیشرفته ال‌جی است، سری سوم L مجموعه‌ای از مزایای کاربری را ارائه می‌دهد که فراتر از یک ارتقای ساده است. سری سوم L از طراحی تا سیستم‌عامل و تجربه کاربری، نمونه بارزی از تعهد ال‌جی برای به ارمغان آوردن بهترین تجربه هوشمند برای بسیاری از کاربران تا حد ممکن است. ما مطمئن هستیم که سری سوم L در بازار ۳G سهمی قوی را به خود اختصاص دهد.»

بازدیدکنندگان از MWC 2014 می‌توانند اولین گوشی‌های هوشمند سری سوم L، با مدل‌های L40، L70، L90 را اول از همه در غرفه ال‌جی، سالن ۳ در Fira Gran Via، تجربه کنند.

مشخصات اصلی L90

پردازنده: ۱٫۲ گیگاهرتز چهارهسته‌ای

نمایشگر: ۴٫۷ اینچ IPS (540×۹۶۰) qHD

حافظه: ۸ گیگابایت، یک گیگابایت RAM

دوربین: ۸ مگاپیکسل جلو، ۱٫۳ مگاپیکسل پشت

باتری:۲۵۴۰ میلی‌آمپر (قابل تعویض)

سیستم‌عامل: اندروید ۴٫۴ کیت‌کت

ابعاد: ۱۳۱٫۶x 66.0 x 9.7 میلی‌متر

شبکه: ۳G – HSPA+21Mbps

مشخصات اصلی L70

پردازنده: ۱٫۲ گیگاهرتز دوهسته‌ای

نمایشگر: ۴٫۵ اینچ و IPS برابر (۴۰۰×۸۰۰)

حافظه: ۴ گیگابایت، یک گیگابایت RAM

دوربین: ۸ مگاپیکسل یا ۵ مگاپیکسل، دوربین پشت VGA (یه بازار بستگی دارد)

باتری: ۲۱۰۰ میلی‌آمپر (قابل تعویض)

سیستم‌عامل: اندروید کیت‌کت ۴٫۴

ابعاد: ۱۲۷٫۲x 66.8 x 9.5 میلی‌متر

شبکه: ۳G – HSPA+21Mbps

مشخصات اصلی L40

پردازنده: ۱٫۲گیگاهرتز دوهسته‌ای

نمایشگر:۳٫۵ اینچ (۳۲۰×۴۸۰)

حافظه: ۴ گیگابایت، ۵۱۲ مگابایت RAM

دوربین: ۳ مگاپیکسل

باتری: ۱۷۰۰ میلی‌آمپر یا ۱۵۴۰ میلی‌آمپر (قابل تعویض) به بازار بستگی دارد

سیستم‌عامل: اندروید ۴٫۴ کیت‌کت

ابعاد: ۱۰۹٫۴x 59.0 x 11.9

شبکه:۳G – HSDPA+14.4Mbps