جامع نیوز:شرکت مخابرات استان تهران به منظور تسریع در امر اطلاع رسانی، تسهیلات اینترنتی و الکترونیکی برای مشترکان تلفن ثابت استان تهران فراهم کرده است. به گزارش جامع نیوز، مشترکین می توانند جهت استفاده از خدمات اینترنتی به پایگاه الکترونیکی شرکت مخابرات استان تهرانwww.tct.ir مراجعه و فرم عضویت درسایت را تکمیل نمایند. براساس همین گزارش […]

جامع نیوز:شرکت مخابرات استان تهران به منظور تسریع در امر اطلاع رسانی، تسهیلات اینترنتی و الکترونیکی برای مشترکان تلفن ثابت استان تهران فراهم کرده است.
به گزارش جامع نیوز، مشترکین می توانند جهت استفاده از خدمات اینترنتی به پایگاه الکترونیکی شرکت مخابرات استان تهرانwww.tct.ir مراجعه و فرم عضویت درسایت را تکمیل نمایند.
براساس همین گزارش خدمات قابل ارائه از سوی این شرکت بر دو بخش تقسیم می شود.
بخش اول شامل ثبت نام اینترنتی، پیگیری ثبت نام تلفن ثابت، صدور قبض المثنی وفروش و پیگیری کارت های اعتباری (IN) است که نیازی به عضویت در سایت ندارد وتنها با انتخاب گزینه خدمات اینترنتی قابل دسترسی می باشد.
لازم به ذکر است مشترکین برای دسترسی به بخش دوم خدمات می بایست عضو سایت شدهتا بتوانند از خدمات آن که شامل بررسی امکانات تغییر مکان، تعویض شماره، قطع و وصل تلفن، برقراری و قطع سرویس های ویژه مخابراتی، اعلام شماره تلفن به سیستم ۱۱۸ و یا انصراف از آن استفاده کنند. همچنین این بخش خدماتی چون کشف مزاحم تلفنی، باز کردن و بستن صفر دوم تلفن، اصلاح آدرس محل نصب تلفن، دریافت ریزمکالمات تلفن (استان تهران و البرز)، ریزمکالمات سرویس های هوشمند، دریافت رمز ۱۸۱۸، صدور قبض المثنی دوره را ارائه می کند.