جامع نیوز:در یازدهمین دوره جایزه تعالی سازمانی، بانک پاسارگاد در سومین سال حضور خود، موفق به کسب تندیس بلورین جایزه تعالی سازمانی شد. به‌گزارش جامع نیوز، خسرو رفیعی مشاور مدیرعامل و مدیر روابط‌عمومی با اعلام این خبر گفت: بانک‌پاسارگاد در فرآیند سنجش و ارزیابی تعالی‌سازمانی، بر مبنای مدلEFQM ، که به همت سازمان مدیریت صنعتی […]

جامع نیوز:در یازدهمین دوره جایزه تعالی سازمانی، بانک پاسارگاد در سومین سال حضور خود، موفق به کسب تندیس بلورین جایزه تعالی سازمانی شد.
به‌گزارش جامع نیوز، خسرو رفیعی مشاور مدیرعامل و مدیر روابط‌عمومی با اعلام این خبر گفت: بانک‌پاسارگاد در فرآیند سنجش و ارزیابی تعالی‌سازمانی، بر مبنای مدلEFQM ، که به همت سازمان مدیریت صنعتی و مرکز مطالعات بهره‌وری و منابع انسانی و با مشارکت جمعی از نخبگان دانشگاهی، اقتصادی و صنعتی انجام می‌شود، تندیس بلورین تعالی سازمانی را دریافت کرد.
وی ادامه داد: جایزه ملی بهره‌وری و تعالی سازمانی از معتبرترین و جامع‌ترین ارزیابی‌های ملی در کشور است و عملکرد سازمان‌هایی که در فرآیند دریافت این جایزه شرکت می‌کنند، بر اساس معیارهای مدل تعالی سازمانی EFQM ارزیابی می‌شود.
رفیعی در خصوص استقرار این مدل در بانک‌پاسارگاد خاطرنشان کرد: مقوله تعالی سازمانی و سرآمدی، یک بحث نهادینه‌شده و بسیار جدی در فرهنگ سازمانی بانک‌پاسارگاد است که برای نیل به آن، کلیه فعالیت‌ها و اقدامات خود را با معیارهای بهره‌وری و تعالی سازمانی منطبق کرده و به‌طور مستمر در حال خودارزیابی و حرکت در این راستاست.
گفتنی است بانک‌پاسارگاد در اولین حضور خود در این همایش، موفق به دریافت تقدیرنامه ۴ ستاره سرآمدی سازمانی و در دومین حضور خود موفق به کسب تندیس بلورین شده‌بود.