جامع نیوز:از این پس تلفن گویای رایتل با شماره های همراه هموطنان تماس برقرار می¬کند تا آنها را در جریان موجود بودن هم شماره خط خود و همچنین نحوه خرید آن آگاه سازد. به گزارش جامع نیوزازروابط عمومی رایتل، با توجه به بالا بودن تقاضای هموطنان در خصوص خرید شماره مشابه خط تلفن همراه خود […]

جامع نیوز:از این پس تلفن گویای رایتل با شماره های همراه هموطنان تماس برقرار می¬کند تا آنها را در جریان موجود بودن هم شماره خط خود و همچنین نحوه خرید آن آگاه سازد.

به گزارش جامع نیوزازروابط عمومی رایتل، با توجه به بالا بودن تقاضای هموطنان در خصوص خرید شماره مشابه خط تلفن همراه خود از تنها ارایه دهنده خدمات نسل سوم و در جهت جلوگیری از سوء استفاده کلاهبرداران، شرکت رایتل قصد دارد تا با انجام یک پروژه ابتکاری و برای اولین بار در بین اپراتورهای تلفن همراه کشور، با مشترکان تماس گرفته و به آنها پیشنهاد خرید سیم کارت رایتل مشابه شماره خود را بدهد.

این گزارش می افزاید: در این شیوه یک سیستم گویا با شماره تماس ۰۹۲۰ با مشترکی که شماره وی مطابق با شماره موجود در رایتل می باشد تماس گرفته و شرایط خرید سیم کارت رایتل مشابه سیم کارت خود را تشریح می¬کند.

گفتنی است در این طرح که با عنوان ” عیدانه بیست ” نامگذاری شده است قبل از تماس خودکار اپراتور رایتل با شماره های هموطنان، پیامکی با عنوان ” رایتل ” برای شماره همراه مورد نظر ارسال خواهد شد.

براساس این گزارش با استفاده از این روش نیاز هموطنان از طریق یک بستر امن و مطمئن برآورده شده و متقاضیان برای خرید خطوط این اپراتور، تنها هزینه مصوب خرید سیم کارت های دائمی رایتل (۱۲۰ هزار تومان بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده ) را پرداخت می¬کنند.

رایتل اولین اپراتور نسل سوم تلفن همراه ایران، در کنار خدمات اصلی همچون پیام کوتاه و پیام صوتی با استفاده از تکنولوژی نسل سوم موبایل، امکان استفاده از سرویس های اختصاصی و گستره وسیعی از خدمات ارزش افزوده (VAS) را فراهم می‌کند که از جمله این خدمات می توان به تماس تصویری، سرویس های چند رسانه ای، تلویزیون همراه و اینترنت پرسرعت اشاره کرد.