جامع نیوز:جشنواره IER(فروش لوازم برقی مبتکرانه)، ۲۷ فوریه در لندن بیست و دومین سال برگزاری خود را در بخش ساخت و فروش لوازم برقی و مهارت و نوآوری صنعت، به همراه برترین سازندگان لوازم برقی مصرفی جشن گرفت. در این جشنواره، LG در رقابتی تنگاتنگ با ۷ سازنده لوازم برقی مصرفی، برنده ۴ جایزه از […]

جامع نیوز:جشنواره IER(فروش لوازم برقی مبتکرانه)، ۲۷ فوریه در لندن بیست و دومین سال برگزاری خود را در بخش ساخت و فروش لوازم برقی و مهارت و نوآوری صنعت، به همراه برترین سازندگان لوازم برقی مصرفی جشن گرفت. در این جشنواره، LG در رقابتی تنگاتنگ با ۷ سازنده لوازم برقی مصرفی، برنده ۴ جایزه از جمله برترین تأمین کننده لوازم خانگی (Ultimate Top Supplier) شد.
ماشین لباسشویی- خشک‌شویی ال‌جی با کسب بیشترین آرای فروشندگان در سراسر انگلستان، عنوان مبتکرانه‌ترین محصول خانگی (most innovative domestic appliance) را به خود اختصاص داد.
مدلF1695RDH لباسشویی- خشک‌شویی ال‌جی، با ظرفیت ۱۲ کیلوگرم به همراه محفظه‌ای بزرگ و سرعت ۱۶۰۰ دور در دقیقه با قابلیت چرخش در جهات مختلف، دارنده بیشترین ظرفیت اعلام شده است. این محصول همچنین دارای ویژگی‌هایی نظیر: فناوری شستشو با ۶ حرکت، سیستم شستشوی انواع پارچه با الگوریتم اختصاصی جهت مراقبت بیشتر، بهره‌مندی از فناوری TrueSteam، حفظ طراوت و تازگی لباس‌های نو از طریق برنامه Steamrefresh در ۲۰ دقیقه و نیز حذف ۹۸/۹۹ درصد مواد حساسیت‌زا از قبیل موی حیوانات، گرد و غبار با قابلیت کاهش چین و چروک است.
در این جشنواره همچنین ماشین ظرفشویی مدل F1695RDH ; TrueSteam ال‌جی با کمترین میزان مصرف انرژی موفق به دریافت جایزه صرفه‌جویی در مصرف انرژی عنوان قهرمانی در میان ۷ سازنده دیگر را به خود اختصاص داد.
ماشین ظرفشویی ال‌جی دارای توانایی رسیدن به دمای بالا از طریق فناوری بخار جهت از بین بردن لکه‌ها و غذاهای خشک شده روی ظرف‌ها و مراقبت از ظرف‌های بلور بدون ایجاد خط و خش یا باقی ماندن لک می‌باشد. دستگاه مجهز به موتورInverter Direct Drive با بازدهی بالاتر و اشغال فضای کمتری نسبت به مدل‌های قدیمی می‌باشد.
این ماشین ظرفشویی همچنین دارای قابلیت کنترل فشار آب و میزان پاشیدن آب بر حسب بارگزاری بوده و با ترکیبی عالی از عملکرد پاک‌کنندگی و صرفه‌جویی در مصرف آب، امکان شستن یک سرویس ۱۴ نفره تنها با ۹ لیتر آب را فراهم می‌سازد.
از قابلیت‌های دیگر دستگاه می‌توان به بالاترین درجه بازدهی انرژی با کمترین میزان صدا، صرفه‌جویی در مصرف آب و انرژی، تضمین پاک‌کنندگی بدون نیاز به پیش شستشو و دارا بودن سیستم Time Delayاز طریق حسگر خودکار جهت کاهش میزان محاسبه شده در مصرف آب اشاره کرد.