جامع نیوز:دنیای رقابت همواره جذاب بوده و خصوصاً در زمینه فعالیتهای تجاری – اقتصادی، نه تنها رقابت سالم باعث بهبود کیفیت محصولات نهایی می شود، بلکه از طرفی نیز به منظور بدست آوردن سهم بازار بیشتر از طرف شرکت های تولیدی، موجب کاهش قیمت ها برای مصرف کننده نهایی می گردد. به گزارش جامع نیوز […]

جامع نیوز:دنیای رقابت همواره جذاب بوده و خصوصاً در زمینه فعالیتهای تجاری – اقتصادی، نه تنها رقابت سالم باعث بهبود کیفیت محصولات نهایی می شود، بلکه از طرفی نیز به منظور بدست آوردن سهم بازار بیشتر از طرف شرکت های تولیدی، موجب کاهش قیمت ها برای مصرف کننده نهایی می گردد.
به گزارش جامع نیوز در تمام زمینه های گوناگون تجاری در سرتاسر دنیا آزموده شده است که وقتی بازار به صورت انحصاری برای تولید کالایی در اختیار یک شرکت و مجموعه قرار می گیرد، مصرف کننده نهایی هم از لحاظ کیفیت و هم از لحاظ قیمت متضرر می شود.
بنا بر این گزارش، بعد از روی کار آمدن دولت جدید و با توجه به حرکت رو به رشد اقتصاد و صنعت داخلی، خوشبختانه در ماههای اخیر شاهد فعالیتهای مثبت و رو به پیشرفتی از برخی از شرکت های تولید کننده داخلی بوده ایم. یکی از نمونه های بارز این موارد، فعالیتهای مثبت تبلیغاتی گروه صنعتی انتخاب به عنوان بزرگترین تولیدکننده لوازم خانگی در ایران در طی ۲ ماه اخیر می باشد. روند رو به رشد و هدفمند تبلیغات برندهای زیر مجموعه این گروه نشان از تخصص بالا و تحول مثبت در حیطه بازاریابی و تبلیغات دارد که نوید بخش رقابتی تر کردن بازار لوازم خانگی در کنار برندهای خارجی مطرحی همچون سامسونگ و ال جی می باشد که در نهایت این فضای رقابتی، محصول نهایی با کیفیت تر و ارزان تری را برای مصرف کننده به ارمغان می آورد.
شایان ذکر است روزی این رقابت در شاخه های دیگر اقتصاد و صنعت کشور، همچون صنعت خودرو سازی _ که به شدت نیازمند آن است_ بوجود بیاید، هموطنان بیشتر می توانند از محصولات با کیفیت تر و ارزان تری برخوردار شوند.