جامع نیوز:جشنواره پایانه‌های فروش بانک ملی ایران تحت عنوان ۳+۹۰ با جوایز ویژه نظیر خودروی هیوندایی، تویوتا RAV4 ، گوشی تلفن همراه آیفون و آی‌پد از ۱۵ اسفند ماه جاری آغاز شده است. به گزارش جامع نیوزاز بانک ملی ایران، این جشنواره که توسط شرکت داده‌ورزی سداد از ۱۵ اسفند ماه جاری تا ۲۳ اردیبهشت […]

جامع نیوز:جشنواره پایانه‌های فروش بانک ملی ایران تحت عنوان ۳+۹۰ با جوایز ویژه نظیر خودروی هیوندایی، تویوتا RAV4 ، گوشی تلفن همراه آیفون و آی‌پد از ۱۵ اسفند ماه جاری آغاز شده است.
به گزارش جامع نیوزاز بانک ملی ایران، این جشنواره که توسط شرکت داده‌ورزی سداد از ۱۵ اسفند ماه جاری تا ۲۳ اردیبهشت ماه ۱۳۹۳ مصادف با ولادت حضرت علی (ع) با شعار «هزاران لبخند، هزاران شادی و هزاران عیدی» بر پا خواهد بود، مربوط به دارندگان پایانه‌های فروش بانک ملی ایران و همچنین تمامی دارندگان کارت‌های عضو شتاب است که با انجام تراکنش‌های بیشتر از طریق پایانه‌های فروش این بانک، می‌توانند از جوایز ویژه این جشنواره بهره‌مند شوند.
این جشنواره دارای ۲ طرح سورانه و سیمیا برای دارندگان پایانه‌های فروش بانک ملی ایران است که در طرح سورانه، هر هفته یک دستگاه خودروی هیوندایی ویژه تمام پذیرندگان با میانگین خرید بیش از ۱۰۰ تراکنش در هفته ( هر ۲۰۰ هزار ریال خرید معادل یک امتیاز) به قید قرعه در نظر گرفته شده است.
همچنین در طرح سیمیا، هر هفته ۲۰ دستگاه گوشی آیفون و آی‌پد به قید قرعه به تمامی پذیرندگان با میانگین خرید بیش از ۳۰ تراکنش در هفته (هر ۲۰۰ هزار ریال خرید معادل یک امیتاز) تعلق خواهد گرفت.
از اجزای دیگر این جشنواره، اهدای جوایز ارزنده به قید قرعه به تمامی دارندگان کارت‌های عضو شتابی است. بر این اساس هر هفته ۱۰ جایزه نقدی ۳۰ میلیون‌ریالی به قید قرعه به دارندگان کارت‌های عضو شتاب با خرید حداقل مبلغ ۲۰۰ هزار ریال (معادل یک امتیاز) از پایانه‌های فروش بانک ملی ایران اهدا خواهد شد.
جایزه ویژه بانک ملی ایران برای دارندگان کارت‌های عضو شتاب نیز دراین جشنواره، یک دستگاه خودرو تویوتا RAV4 است.
بانک ملی ایران از دارندگان پایانه‌های فروش این بانک و تمامی دارندگان کارت‌های عضو شتاب دعوت می‌کند با انجام تراکنش‌های بیشتر از جوایز ارزنده این جشنواره بهره‌مند شوند.