جامع نیوز:جشنواره نوروزی کانون جوانه‌های بانک ملی ایران از تاریخ ۱۵ اسفند ماه سال جاری تا ۱۵ اردیبهشت ماه ۹۳ برگزار می شود. به گزارش جامع نیوزازروابط عمومی بانک ملی ایران، در پایان این جشنواره ۲ هزار نفر از کسانی که بالاترین امتیاز را داشته باشند به عنوان برنده، معرفی خواهند شد و جوایز این […]

جامع نیوز:جشنواره نوروزی کانون جوانه‌های بانک ملی ایران از تاریخ ۱۵ اسفند ماه سال جاری تا ۱۵ اردیبهشت ماه ۹۳ برگزار می شود.
به گزارش جامع نیوزازروابط عمومی بانک ملی ایران، در پایان این جشنواره ۲ هزار نفر از کسانی که بالاترین امتیاز را داشته باشند به عنوان برنده، معرفی خواهند شد و جوایز این جشنواره شامل کمک هزینه خرید لپ‌تاپ، تبلت، دوچرخه و جوایز نقدی به ارزش ۵۰۰ هزار تا ۳ میلیون ریال می‌باشد.
افرادی که عضو کانون می¬باشند، با افزایش حداقل ۵۰۰ هزار ریال در بازه زمانی مذکور در این قرعه کشی شرکت داده می¬شوند. همچنین به ازای هر ۵۰۰ هزار ریال در هر ماه یک امتیاز برای کاربر لحاظ می‌شود. همچنین تمام کسانی که در مدت مذکور در کانون عضو شوند و حساب آرزویی با مانده حداقل ۵۰۰ هزار ریال معرفی کنند در جشنواره شرکت داده می¬شوند
کاربرانی که قبلاً عضو سایت بوده‌اند در صورت تمایل می توانند بخشی از امتیازهای خود را به این جشنواره انتقال داده و شانس برنده شدن خود را افزایش دهند.
گفتنی است قرعه کشی این جشنواره در نیمه اول خرداد ماه ۹۳ انجام خواهد شد و حفظ حداقل موجودی تا زمان قرعه‌کشی الزامی است.
کانون جوانه‌های بانک ملی ایران به نشانی http://kids.bmi.ir اولین سایت آموزشی ـ تفریحی نوجوانان در حوزه پولی و بانکی کشور است.