جامع نیوز:ایرانسل با برپایی غرفه‌ای اختصاصی و بعنوان حامی، میزبان بازدیدکنندگان از نخستین نمایشگاه فنآوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال (ITDMX) خواهد بود. به گزارش جامعنیوزازروابط عمومی ایرانسل، علاقه‌مندان می‌توانند از ۸ تا ۱۱ اسفندماه و با حضور درغرفه اختصاصی ایرانسل در سالن ۳۸ محل دایمی نمایشگاههای بین المللی تهران، با جدیدترین خدمات این اپراتور، […]

جامع نیوز:ایرانسل با برپایی غرفه‌ای اختصاصی و بعنوان حامی، میزبان بازدیدکنندگان از نخستین نمایشگاه فنآوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال (ITDMX) خواهد بود.

به گزارش جامعنیوزازروابط عمومی ایرانسل، علاقه‌مندان می‌توانند از ۸ تا ۱۱ اسفندماه و با حضور درغرفه اختصاصی ایرانسل در سالن ۳۸ محل دایمی نمایشگاههای بین المللی تهران، با جدیدترین خدمات این اپراتور، که در قالب محصولات و بازی‌های تعاملی، چارسو، ویترین، آهنگ پیشواز و پیشخوان معرفی خواهد شد، آشنا شوند.

علاوه بر این، علاقه‌مندان می‌توانند با حضور در غرفه ایرانسل از مزایای برنامه کاربردی “ایرانسل من” مطلع و با دیگر محصولات و خدمات این سرویس‌دهنده خدمات ارتباطی کشور، از قبیل خدمات ابری “پوشه”، خدمات تلفن اینترنتی “آآوآآ” و نرم افزار کاربردی اطلاعات شهری “جویا” آشنا شوند.

همچنین دراین نمایشگاه فرصت همکار شدن با ایرانسل در زمینه های مختلف از جمله برنامه نویسی و تولید محتوا نیز فراهم شده است. ضمن آنکه بخش ویژه‌ای نیز جهت ارائه خدمات و پاسخگویی به مشترکین و متقاضیان حاضر در نمایشگاه دایر خواهد بود.

نخستین نمایشگاه فنآوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال (ITDMX)، از ساعت ۹ تا ۱۶ هشتم تا یازدهم اسفند ماه سال جاری درمحل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار خواهد شد.