جامع نیوز:معاون شعب و منابع انسانی بانک سینا، ساعت فعالیت شعب این بانک در ایام نوروز ۹۳ را اعلام کرد. به گزارش جامع نیوزمصطفی ذوالقدر ضمن تبریک به مناسبت آغاز سال جدید، گفت: ۱۰۰ شعبه بانک سینا شامل ۲۳ شعبه در تهران و ۷۷ شعبه در شهرستان ها از ساعت ۹ تا ۱۲ روزهای دوم […]

جامع نیوز:معاون شعب و منابع انسانی بانک سینا، ساعت فعالیت شعب این بانک در ایام نوروز ۹۳ را اعلام کرد.
به گزارش جامع نیوزمصطفی ذوالقدر ضمن تبریک به مناسبت آغاز سال جدید، گفت: ۱۰۰ شعبه بانک سینا شامل ۲۳ شعبه در تهران و ۷۷ شعبه در شهرستان ها از ساعت ۹ تا ۱۲ روزهای دوم تا چهارم فروردین ماه ۱۳۹۳ به مشتریان خدمات بانکی ارائه می دهند و شعب منتخب این بانک در روز ۲۹ اسفند ماه نیز فعال خواهند بود.
وی در خصوص ساعات فعالیت بانک سینا در نیمه دوم نوروز ۹۳ نیز گفت: شعب تهران و البرز و همچنین ستاد بانک سینا در روزهای ۵، ۶، ۹، ۱۰ و ۱۱ فروردین ماه از ساعت ۸ الی ۱۵ و در شهرستان ها از ساعت ۸ الی ۱۳ نسبت به ارائه تمام خدمات بانکی مورد نیاز هموطنان اقدام خواهند کرد.
معاون شعب و منابع انسانی بانک سینا در ادامه با تاکید بر این که در ایام نوروز ۹۳، پول رسانی به کلیه شعب بانک به صورت ویژه انجام می گیرد، تصریح کرد: شعب بانک سینا موظف شده اند نسبت به انجام خدمات بانکی مورد نیاز هموطنان اقدام نمایند و لذا هموطنان به ویژه مسافران نوروزی در این ایام، نگران دریافت خدمات بانک سینا و تامین وجه نقد مورد نیاز خود نباشند.
به گفته ذوالقدر، علاوه بر خدمات شعبه ای، کلیه خدمات بانک سینا از طریق نزدیک به ۴۰ هزار پایانه فروشگاهی و قریب ۵۰۰ دستگاه خودپرداز و همچنین درگاه های بانکداری الکترونیک شامل اینترنت بانک، همبانک، سیناسل، تلفنبانک و نظایر آن به صورت شبانه روزی به هموطنان ارائه می شود و واحد پاسخگویی بانک سینا نیز با شماره تلفن ۴۸۰۵۲۰۰۰-۰۲۱ به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی و دریافت سوالات، نظرات و پیشنهادهای مشتریان خواهد بود.