جامع نیوز:بانک‌ پاسارگاد ضمن تبریک پیشاپیش به مناسبت فرارسیدن سال نو و آرزوی سلامت و موفقیت برای کلیه هم‌وطنان گرامی، ساعت کار شعبه‌های خود در روزهای پایانی سال ۱۳۹۲ را اعلام کرد. به گزارش جامع نیوزازروابط‌عمومی بانک پاسارگاد، با توجه به فرارسیدن روزهای پایانی سال و افزایش مبادلات پولی و بانکی و به‌منظور رفاه حال […]

جامع نیوز:بانک‌ پاسارگاد ضمن تبریک پیشاپیش به مناسبت فرارسیدن سال نو و آرزوی سلامت و موفقیت برای کلیه هم‌وطنان گرامی، ساعت کار شعبه‌های خود در روزهای پایانی سال ۱۳۹۲ را اعلام کرد.
به گزارش جامع نیوزازروابط‌عمومی بانک پاسارگاد، با توجه به فرارسیدن روزهای پایانی سال و افزایش مبادلات پولی و بانکی و به‌منظور رفاه حال مشتریان، شعبه‌های بانک‌پاساگاد در تهران و شهرستان‌ها از روز شنبه مورخ ۱۷/۱۲/۱۳۹۱ لغایت چهارشنبه مورخ ۲۸/۱۲/۱۳۹۱ به استثنای روزهای پنج‌شنبه مورخ ۲۲/۱۲/۱۳۹۱ ، جمعه مورخ ۲۳/۱۲/۱۳۹۱ و سه‌شنبه مورخ ۲۷/۱۲/۱۳۹۲ به طور یکسره تا ساعت ۱۸ آماده ارایه انواع خدمات بانکی به هم‌میهنان گرامی هستند.
بر اساس این خبر، ساعات پایان کار شعبه‌های بانک پاسارگاد در روز پنج شنبه مورخ ۲۲/۱۲/۱۳۹۱ ساعت ۱۳ و روز سه‌شنبه مورخ ۲۷/۱۲/۹۲ ساعت ۱۶ است.
هم‌میهنان گرامی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت این بانک به نشانی www.bpi.ir مراجعه و یا با مرکز اطلاع‌رسانی این بانک به شماره ۸۲۸۹۸۲۸۹ تماس حاصل کنند.