جامع نیوز:مدیرعامل بانک سینا و معاونین پشتیبانی، حقوقی و نظارت، مالی و بودجه، برنامه ریزی و توسعه و مدیر امورشعب و مناطق با سفر به استان خوزستان از شعب بانک سینا در آبادان و خرمشهر بازدید به عمل آوردند و در جریان آخرین وضعیت عملکردی شعب قرار گرفتند. مدیرعامل و جمعی از معاونین و مدیران […]

جامع نیوز:مدیرعامل بانک سینا و معاونین پشتیبانی، حقوقی و نظارت، مالی و بودجه، برنامه ریزی و توسعه و مدیر امورشعب و مناطق با سفر به استان خوزستان از شعب بانک سینا در آبادان و خرمشهر بازدید به عمل آوردند و در جریان آخرین وضعیت عملکردی شعب قرار گرفتند.

مدیرعامل و جمعی از معاونین و مدیران بانک سینا با حضور در مدیریت شعب منطقه خوزستان، با همکاران این منطقه دیدار کردند و در جریان آخرین وضعیت عملکردی شعب قرار گرفتند.
به گزارش جامع نیوزدکتر کوروش پرویزیان مدیرعامل بانک سینا در نشستی که با حضور رؤسای شعب منطقه برگزار شد، طی سخنانی ضمن تشریح فضای کنونی جوامع و حرکت سریع دنیا به سمت دیجیتالی شدن، لزوم هماهنگ شدن همکاران با فناوری های روز را یادآور شد و گفت: اگر زمانی در کشور ما شعبه محوری یکی از عوامل رشد و بروز ظرفیت های یک بانک تلقی می شد، امروزه دیگر گسترش و توسعه فیزیکی شعب عاملی برای بالندگی بانک ها در آینده نمی تواند باشد، لذا باید با اصلاحات ساختاری در بانک و کاهش شعب کم بازده، به سوی مجازی کردن شعب پیش برویم.
وی تصریح کرد: امروزه به یمن علوم نوین، بانکداری تغییر ماهیت یافته و به سمتی در حرکت است که افراد بتوانند خود عهده دار امور بانکی شان باشند و ما نیز برای همراهی با روند فعلی و همگام شدن با ساختارهای جدید باید با تغییر رویه ها و ایجاد شعب مجازی در این مسیر گام برداریم.
دکتر پرویزیان در ادامه، با تأکید بر این که در فضای بانکداری مبتنی بر فناوری اطلاعات، وظایف رؤسای شعب نیز تغییر یافته، چهار نقش عمده رؤسای شعب را مذاکره، مشاوره، راهنمایی و ارائه راهکار و آموزش مشتری خواند و خاطرنشان کرد: در مدل جدید بانکداری، فرایندها و ساختارها به سمت بهره گیری از فن آوری های روز است و لذا ما نیز باید بتوانیم با بکارگیری فناوری های نوین، این خلاقیت ها را وارد کسب و کار خود نماییم تا در جهت پیشبرد اهداف و رشد هر چه بیشتر بانک بهره ببریم.
در ادامه نشست، رؤسای شعب حاضر، نطقه نظرات و پیشنهادهای خود را در راستای بهبود عملکردها ارائه دادند.
گفتنی است مدیرعامل بانک سینا و معاونین پشتیبانی، حقوقی و نظارت، مالی و بودجه، برنامه ریزی و توسعه و مدیر امورشعب و مناطق در بخشی از این سفر، از شعب آبادان و خرمشهر بازدید به عمل آوردند و در جریان آخرین وضعیت عملکردی شعب قرار گرفتند.
دکتر پرویزیان در بخشی دیگر از این سفر، ضمن حضور در محل یادمان شهدای فاو و ادای احترام به مقام شامخ شهدا، با حضور در فرمانداری شهرستان آبادان، در نشستی با حضور نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی، معاون استاندار، فرمانده ویژه آبادان و رئیس اتاق اصناف آبادان شرکت کرد که راه های ارتباط هر چه بیشتر بانک سینا با اصناف و افزایش همکاری ها در این زمینه مورد بررسی قرار گرفت.