جامع نیوز:در آستانه سال جدید خورشیدی، فعالیت مرکز رزرو خدمات سامان با هدف تسهیل و تسریع در ارایه خدمات بیشتر به صورت ۲۴ ساعته درآمد. این مرکز که با بهره‌گیری از کارشناسان باتجربه در حوزه خدمات رفاهی راه‌اندازی شده است، آمادگی دارد نسبت به رزرو خدمات رفاهی مورد نظر مشتریان برتر بانک سامان در حوزه‌های […]

جامع نیوز:در آستانه سال جدید خورشیدی، فعالیت مرکز رزرو خدمات سامان با هدف تسهیل و تسریع در ارایه خدمات بیشتر به صورت ۲۴ ساعته درآمد.

این مرکز که با بهره‌گیری از کارشناسان باتجربه در حوزه خدمات رفاهی راه‌اندازی شده است، آمادگی دارد نسبت به رزرو خدمات رفاهی مورد نظر مشتریان برتر بانک سامان در حوزه‌های مختلف اقدام کند.

به گزارش جامع نیوزازبانک شما مشتریان برتر می‌توانید از روز شنبه ۲۴ اسفند ماه به‌صورت ۲۴ ساعته حتی در روزهای تعطیل و ایام نوروز، از خدمات متنوع این مرکز شامل رزرو هتل در داخل و خارج کشور، رزرو بلیت شرکت‌های هواپیمایی داخلی و خارجی و روادید، مشاوره و رزرو تور و رزرو مراکز رفاهی همچون رستوران، مراکز ورزشی، برگزاری تورهای تخصصی، تجاری، نمایشگاهی و آموزشی (بزرگسالان و نوجوانان)، هماهنگی جهت برگزاری کنفرانس‌ها، همایش‌ها و جشن‌ها، کنسرت‌های موسیقی و سینما، هماهنگی قرار ملاقات با روسای شعب یا بانکداران ویژه، رزرو و ارسال گل به مکان‌های موردنظر و غیره بهره‌مند شوید.

شماره تلفن ۲۲۶۶۲۱۰۵-۰۲۱ و پست‌الکترونیک booking@sb24.com آماده پاسخ‌گویی به پرسش‌های شما درخصوص فعالیت این مرکز است.