ترکیبی از گردش باد مطبوع و نور LED ملایم به منظور زیبایی فضای خانه سئول، ۱۰ مارس ۲۰۱۴- شرکت ال‌جی از آخرین مدل سیستم تهویه مطبوع خانگی (RAC) خود به نام ARTCOOL stylist Inverter V که برنده جایزه iF Design سال ۲۰۱۴ بود، پرده برداری نمود. نسل اول سیستم ARTCOOL در سال ۲۰۰۱ به بازار […]

ترکیبی از گردش باد مطبوع و نور LED ملایم به منظور زیبایی فضای خانه
سئول، ۱۰ مارس ۲۰۱۴- شرکت ال‌جی از آخرین مدل سیستم تهویه مطبوع خانگی (RAC) خود به نام ARTCOOL stylist Inverter V که برنده جایزه iF Design سال ۲۰۱۴ بود، پرده برداری نمود. نسل اول سیستم ARTCOOL در سال ۲۰۰۱ به بازار عرضه شد، محصول پیشرفته ARTCOOL stylist سیستم منحصربفرد مربع شکلی است که با هدف نصب روی دیوار طراحی شده است. این محصول مجهز به سیستم نوری ملایم LED و وزش هوای مطبوع از سه طرف به منظور پراکندگی یکنواخت هو ا و راحتی بیشتر می باشد.به لحاظ وجود تکنولوژی پیشرفته Inverter ال‌جی، این مدل به صرفه جویی در مصرف انرژی و عملکردی بی‌صدا در حین کار متمایز شده است.
به گفته مدیر بخش تهویه مطبوع شرکت ال‌جی” محصول ARTCOOL ، شکل نوینی از طراحی سیستم تهویه مطبوع را ارائه می‌دهد” وی افزود سیستم ARTCOOL stylist با قابلیت‌های سرمایشی و گرمایشی، عملکرد و صرفه جویی در انرژی ، سختگیرترین مشتریان را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد. البته گفتنیست مهمترین مشخصه این محصول نمای فوق‌العاده آن است که در هر مکان قابل مشاهده است.
مدل ARTCOOL stylist با طراحی ویژه خود دارای ظاهری زیبا و ماندگار است. این محصول جدید با هر طراحی داخلی از جمله مدرن ، کلاسیک و یا ساده به ‌راحتی ترکیب می شود. قطر ۱۲۱ میلی‌متری ARTCOOL stylist که ۲۵ میلی‌متر باریک تر از نسل قبلی خود می باشد، بدون زحمت بر روی هر دیواری قابل نصب است. طراحی منحصربفرد این محصول شامل حلقه‌ای از نور LED است که بر حسب وزش هوای گرم و یا سرد تغییر رنگ داده و زیبایی خاصی به محیط اتاق می‌بخشد.
این محصول دارای سیستم Soft Airflow بوده که هوا را همزمان در سه جهت مختلف کف و دو طرف به گردش در ‌آورده و موجب پراکندگی یکنواخت و احساس مطبوع می شود. این ویژگی نسبت به سایر سیستم های تهویه مطبوعی که به طور مستقیم باد را پرتاب می کنند، قابل ملاحظه است. به علاوه تکنولوژی پیشرفته اینورتر ART COOL stylist بدون ایجاد صدا کار کرده و در عین حال انرژی کمتری نسبت به سیستم های معمولی غیر اینورتر مصرف می‌کند. برای راحتی هرچه بیشتر، سیستم ART COOL stylist مجهز به کنترل از راه دور دارای صفحه لمسی ۳.۴ اینچی است. این کنترل پیشرفته امکان تنظیم سریع و آسان کلیه تنظیمات ، از جمله رنگ و میزان روشنایی نور LED را فراهم می سازد. و همجنین اطلاعات مفید شامل نوع عملکرد، حرارت و زمان را نیز نشان می دهد.
سیستم ARTCOOL stylist ال جی، از این ماه در فروشگاه‌های کشورهای آسیای میانی اروپا و آفریقا عرضه خواهد شد