جامع نیوز:حضور پاویون¬های انرژی از کشورهای آلمان، ایتالیا، چین و اسپانیا در نوزدهمین نمایشگاه بین-المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، تقویت و توسعه روابط و همکاری¬های دوجانبه میان صنعت نفت ایران و جهان را درپی خواهد داشت. به گزارش جامع نیوز، برای نخستین بار در تاریخ نمایشگاه بین¬المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی شرکت¬هایی از […]

جامع نیوز:حضور پاویون¬های انرژی از کشورهای آلمان، ایتالیا، چین و اسپانیا در نوزدهمین نمایشگاه بین-المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، تقویت و توسعه روابط و همکاری¬های دوجانبه میان صنعت نفت ایران و جهان را درپی خواهد داشت.
به گزارش جامع نیوز، برای نخستین بار در تاریخ نمایشگاه بین¬المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی شرکت¬هایی از کشور آلمان به ریاست اتاق بازرگانی این کشور، همچنین ایتالیا، چین و اسپانیا در قالب پاویون در نمایشگاه بین¬المللی نفت حضور می یابند .
این اقدام که به ابتکار روابط عمومی وزارت نفت و با دعوت مستقیم از طریق سفارتخانه¬های این کشورها انجام شده، حضور شرکت¬های مهم بین¬الملی در نمایشگاه نفت را گسترش خواهد داد و موجب تقویت و توسعه ارتباطات و همکاری¬های چند جانبه میان صنعت نفت ایران و شرکت¬های بزرگ جهان می¬شود.
نوزدهمین نمایشگاه بین¬المللی نفت، گاز و پتروشیمی به منظور جلب هر چه بیشتر مشارکت شرکت¬های داخلی و خارجی فعال در حوزه انرژی از ۱۶ تا ۱۹ اردیبهشت ماه سال آینده در تهران برگزار می¬شود.
جذب سرمایه، تقویت توان سازندگان داخلی و ارتقای توان فنی و مهندسی با هدف بالا بردن سطح تولید از جمله اهداف این دوره از نمایشگاه بین¬المللی نفت می باشد .
لازم به یادآوری است این دروه از نمایشگاه، بر خلاف دوره¬های گذشته که در اواخر فروردین ماه برگزار می-شد، به منظور اجتناب از مشکلات جوی و ایجاد فرصت کافی برای آمادگی شرکت ها، در اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.