جامع نیوز:دبیر شواری عالی فضای مجازی گفت: پرتال جامع آستان قدس رضوی باید به رتبه اول سایت های ایرانی دست یابد. به گزارش جامع نیوز، دکتر انتظاری در سومین روز نمایشگاه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال از غرفه پرتال جامع آستان قدس رضوی بازدید کرد و ضمن بیان این مطلب افزود: سالانه چند میلیون […]

جامع نیوز:دبیر شواری عالی فضای مجازی گفت: پرتال جامع آستان قدس رضوی باید به رتبه اول سایت های ایرانی دست یابد.
به گزارش جامع نیوز، دکتر انتظاری در سومین روز نمایشگاه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال از غرفه پرتال جامع آستان قدس رضوی بازدید کرد و ضمن بیان این مطلب افزود: سالانه چند میلیون نفر به حرم مطهر رضوی مشرف می شوند که شایسته است این افراد پیش از سفر به مشهد اطلاعات مورد نیازشان را از طریق این پرتال به دست آورند.
او فعالیت آستان قدس رضوی در فضای مجازی را بسیار قابل اهمیت و مورد نیاز دانست و اظهار داشت: امیدوارم با ظرفیت هایی که وجود دارد، پرتال آستان قدس رضوی از رتبه ۸۰۰ میان سایت های ایرانی به رتبه اول ارتقا یابد.
انتظاری با اعلام آمادگی برای هرگونه همکاری در راستای ارتقای جایگاه پرتال جامع آستان قدس رضوی، تصریح کرد: ما می توانیم با ارائه پهنای باند مورد نیاز و تامین دیگر نیازها به ارتقای جایگاه این پرتال کمک کنیم.
وی تاکید کرد: با توجه به حجم بالای مخاطبان آستان قدس رضوی، اطمینان دارم در صورت تامین خدمات و زیر ساخت های مورد نیاز، موفقیت پرتال این نهاد مقدس بسیار بیش از قبل خواهد بود.